ויראלי

מירי מסיקה נשברת בדמעות בבית קפה: "אי אפשר להסביר"

מסיקה שיתפה באינסטגרם שלה: ״עכשיו ישבתי לבדי לארוחת בוקר, פתחתי את החדשות, המלצרית לא הבינה, היא הביאה לי כוס מים, היא לא הבינה למה אני מייבבת, אני מסבירה לה שמתו המון חיילים. פתאום הבנתי שבמדינות אחרות כשמתים חיילים זה כאילו מבאס אבל אתה לא״
מערכת ice | 
מירי מסיקה (צילום מסך חדשות 13)
האסון הכבד ברצועת עזה הצליח להשפיע כמעט על כל ישראלי אמש (שלישי) משנודע על מותם של 24 חיילי צה"ל בשורה של תקריות בחאן יונס. גם הזמרת ושופטת הריאליטי מירי מסיקה שעברה לגור בלונדון בשנה האחרונה לטובת עבודתה, לא יכולה הייתה לשאת את הכאב.
ההודעה על האסון בעזה תפסה אותה בזמן שישבה בבית קפה לארוחת בוקר בגפה. לאחר שפתחה אפליקציית חדשות ונודע לה על מותם של 24 הלוחמים, היא מיד פרצה בבכי ויבבות כאב, והמלצרית שניגשה אלייה לא הבינה מה קרה לה ולא הצליחה להבין מדוע היא בוכה על אנשים שאינה הכירה.
 
מסיקה שיתפה באינסטגרם שלה: ״עכשיו ישבתי לבדי לארוחת בוקר, פתחתי את החדשות, המלצרית לא הבינה, היא הביאה לי כוס מים, היא לא הבינה למה אני מייבבת, אני מסבירה לה שמתו המון חיילים. פתאום הבנתי שבמדינות אחרות כשמתים חיילים זה כאילו מבאס אבל אתה לא״,
עוד היא סיפרה: ״היא שאלה - 'רגע את הכרת מישהו באופן אישי?', עניתי לא, 'אז למה את בוכה? את לא מכירה אותם אפילו'. אי אפשר להסביר לאנשים מה זה להיות ישראלי, פשוט כאב כל כך גדול, וזכות כל כך גדולה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה