ויראלי

כוכב הישרדות זועק: "עדיין לא עיכלתי שהייתי שם, להתעורר מהסיוט"

הדוגמן וכוכב "הישרדות" טל מורד, משתף ברשתות החברתיות על  קשיי ההסתגלות שלו לאחר ששירת 60 יום בעזה. ״איך אפשר לנהל שגרה שכל יום אתה שומע על חבר אחר שנהרג?", כתב מורד

מערכת ice | 
טל מורד (צילום אינסטגרם)
טל מורד, פליט תכנית הריאליטי "הישרדות" ובן זוגה לשעבר של הדוגמנית מאיה קיי, משתף באנסטגרם על ימי המלחמה. כאשר רק לפני כשבועיים הוא סיים את שירות המילואים שלו בחטיבת הצנחנים בתוך עזה.
בפוסט הוא כתב: "תשעים יום צו 8, שישים יום בתוך עזה. חלק מתוכי עדיין בתוך עזה. הייתי שמח לסכם, אבל זו לא המציאות. אחי הקטן טום עדיין נלחם בעזה... לבנון מעבר לפינה וחברים קרובים שלחמו איתי אף פעם לא יחזרו מעזה", כתב הדוגמן. 
עוד הוסיף מורד: "המלחמה האמיתית היא החזרה לשגרה, לצד הידיעה שאולי בקרוב נעלה על מדים שוב, בשביל המדינה שלנו. איך אפשר לנהל שגרה שכל יום אתה שומע על חבר אחר שנהרג? עדיין אני לא עיכלתי בכלל שהייתי שם ועברתי את מה שעברתי זה פשוט לא נתפס לי. אמנם אני פה כרגע. אבל הלב שלי עמוק בפנים עדיין! אני מאחל לנו להתעורר מהסיוט הבלתי נגמר הזה״. 
נזכיר כי במהלך דצמבר האחרון, ציין הכוכב ארבע שנים למותה של אמו ובפוסט מרגש הוא כתב: "חמישים יום תמרון בעזה, ארבע שנים לאמא. אני לא יכול לתאר את התחושות במילים, כי זה לא מתעכל לי עדיין. התקופה האחרונה בשבילי היא מכלול של המון מחשבות וחוסר וודאות. לצד זה חשוב לי לציין את גודל השליחות ושאני עושה את הנדרש ממני בלב שלם וברצון עז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה