ויראלי

מנדלבליט מככב בקמפיין בטיקטוק ועוקץ: "ישר לדודי אמסלם"

היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, אביחי מנדלבליט, מונה לפני כחצי שנה לתפקיד דיקן הפקולטה למשפטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים, ובקמפיין חדש למרכז הוא נשאל על מושגים בטיקטוק ואיך כל זה קשור למשפט, ועל הדרך גם בעקיצה ליריבו לשעבר דודי אמסלם
מערכת ice |  2
מנדלבליט ואמסלם (צילום ויקיפדיה ופייסבוק)
פרופ' אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לשעבר לממשלה, מונה ביולי שנה שעברה לדיקן הפקולטה למשפטים במרכז האקדמי למשפט ולעסקים, ומשתף פעולה עם קמפיין חדש של המוסד האקדמאי שיעלה בימים הקרובים.
בקמפיין החדש, משתתף דיקן הפקולטה למשפטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים בקמפיין של המרכז האקדמי שיעלה בימים הקרובים, הוא נשאל על מושגים בטיקטוק ואיך כל זה קשור למשפט, ועל הדרך גם מספק הצצה לכמה נושאים בעבר שהסעירו את המדינה.
 
הקמפיין של מנדלבליט בטיקטוק. באדיבות המרכז האקדמי
בקמפיין שנערך על ידי Funia עבור המרכז, מתייחס למנדלבליט להפגנות מול ביתו - אז במחאות סביב כתב האישום נגד ראש הממשלה נתניהו - ואומר: "את יודעת כמה הפגנות חטפתי מול הבית שלי", הוא מספר, ולא חוסך עקיצה מחבר הכנסת מהליכוד דודי אמסלם שהיה ידוע במתקפות נגדו: "כל מה שאני עושה ישר הולך לדודי אמסלם". הדברים נאמרו כחלק משאלה הומוריסטית האם תפסו אותו משקר.

כזכור, במחצית השנה שעברה פרופ׳ אביחי מַנדלבליט, לשעבר היועץ המשפטי לממשלה והפרקליט הצבאי הראשי, הצטרף למרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן לתפקיד דיקן הפקולטה למשפטים, כאשר החליף את את פרופ׳ גילה שטופלר, דיקנית הפקולטה ב-5 השנים האחרונות, שביקשה לסיים את תפקידה כדיקנית ותישאר כמרצה במרכז האקדמי כחלק מסגל הפקולטה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדיף שיהיה בטיקטוק
    חושב 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם הוא מושחת לפחות שיהיה מושחת בטיקטוק ולא בתוך החיים שלנו
    סגור
  • צודק... רוצים רק את ביבי המושחת בחיינו... (ל"ת)
    אחד 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור