ויראלי

עדן בן זקן מרגשת: זה המהלך שעשתה למען החטופים

לציון 100 ימים למלחמה: הזמרת האהובה עדן בן זקן, הזמינה לביתה חברות ובנות משפחה על מנת לעשות הפרשת חלה ולהתפלל למען שובם של החטופים. על האירוע הייתה אחראית הרבנית רונית ברש שתקעה בשופר מעל ראשה של הזמרת
מערכת ice | 
עדן בן זקן ובעלה שוקי ביטון (צילום אינסטגרם)
לציון 100 ימים למלחמה ולמען השבת החטופים: הזמרת האהובה עדן בן זקן, הזמינה לביתה חברות ובנות משפחה על מנת לעשות הפרשת חלה ולהתפלל. על האירוע הייתה אחראית הרבנית רונית ברש שתקעה בשופר מעל ראשה של הזמרת. ברש, ידועה בתור רבנית שמארגנת נסיעות של סלבריטאיות לקבר רבי נחמן מברסלב באומן. 
כזכור, לאחר שארדואן נשא דברים ואמר: "חמאס לא ארגון טרור, ישראל פושעת מלחמה, לא חייבים לה כלום", הזמרת מירה להשיב ולהתייחס לדבריו וכתבה: "הנה השונאים שלנו יוצאים בהמונים. לעולם כף רגלי לא תדרוך בטורקיה. גועל נפש. עם ישראל היקר, זה הזמן לראות מי פניי הרוע בעולם, אל תשכחו את זה".
כמו זמרים רבים במהלך הלחימה, גם בן זקן לא הפסיקה לחזק ולשמח חיילים ומפונים. היא אף הגיעה לפגוש את שלושת החטופות מייה שם, ספיר כהן ומורן סטלה ינאי שחזרו משבי חמאס בעזה.
גם בעלה של הזמרת, שוקי ביטון, הביע לא פעם את דעתו על המצב בישראל. באחד הפוסטים הוא כתב: "לא רק שאנשים לא יחזרו לגור בדרום ובצפון. הפעם גם המרכז לא יתן לזה לקרות כי אנחנו לצדם והם צודקים! אי אפשר לחיות שוב בפחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה