ויראלי

אורנה בנאי מסעירה את הרשת: צפו בנשיקה הנועזת

לכבוד יום הולדתה ה-39 של בת הזוג עדי כהן, משתפת אורנה בנאי פוסט חושפני למדי על הזוגיות, האהבה, התשוקה וכולל גם סרטון של נשיקה לוהטת: "ריפאת לי את הלב"
מערכת ice |  4
אורנה בנאי (צילום פלאש90)
השחקנית אורנה בנאי לא מהססת לשתף את חייה האישיים והרומנטיים, ובפוסט חושפני למדי באינסטגרם שלה הכולל סרטון של נשיקה לוהטת במיוחד, איחלה יום הולדת 39 שמח לבת זוגה, השחקנית עדי כהן הצעירה ממנה ב-18 שנה.
"נני שלי, כמה את אוהבת ימי הולדת, כמה את אוהבת לאהוב, לחיות, לרוץ, לעוף, לגעת, לגמוע מרחקים. וכמה מזל יש לנו שהתאהבנו. נס", פתחה וכתבה בנאי.
 
"אישה שלי, את בת 39 היום ואני כבר בגיל הבינה, או התבונה, או העמידה.. ואת מלמדת אותי כל כך הרבה, על אהבה, ותשוקה, על אומץ, על ניצחונות, כישלונות ופחדים, על שגרה, על אמונה. את חכמה וסקסית וטובה ואת מצחיקה אותי. הכי מצחיקה אותי.
"כשהכרנו לפני שנתיים וחצי, סיפרתי לעולם שריפאת לי את הלב. שנתת בעיטת וולה לפחד שלי מלהתאהב שוב, אז כן, ניסים קורים. עובדה. אני מרגישה שהגעתי הביתה והבית נקי כמו שאני אוהבת.

"נני אני רוצה לאחל לך שתמשיכי להתבגר כל כך יפה, שתתפתחי, שתצמחי, שתשירי ותשחקי, שתנצחי את הפחדים, שתאהבי את הפגמים, שתהיי רכה כלפי עצמך, שתאמיני שאת ראויה. שבין סערה לסערה תסכימי לקצת שקט. שתדאגי פחות ותכעסי פחות. ושתאפשרי לי לראות אותך, ולאהוב אותך. אורנה", חתמה את הפוסט המרגש.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל כך אינטימי וכל כך מיותר להראות את זה לכולם (ל"ת)
    לימור 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אורנה בנאי
    אתי םרנקט 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורנה את אהובה ,חמודה תראי את הדברים הטובים שלך ולא את האינטימיות המאוחרת שלך. לא נעים לראות עובדה את בגיל העמידה קרוב לזיקנה גיל השלישי תשאירי לעצמך כבוד לעצמך
    סגור
  • 2.
    מסכנה
    בוזגלו פרידמן 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הבן שלך צריך לראות את הביזיון הזה תעשי את זה בבית סתם תת רמה
    סגור
  • 1.
    ארונה
    טל 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמדינה בוערת והכי חשוב עכשיו זה הנשיקה של אורנה, באמת לא היה נושא יותר מעניין לפרסם מאשר השטות הזאת?
    סגור