ויראלי

עדן בן זקן על המפגש המצמרר: "אי אפשר לעצור את הדמעות" | צפו

הזמרת האהובה נפגשה עם משפחתו של הלוחם שנהרג בקרב בנחל עוז, ושיתפה תיעוד מרגש מהפגישה, שלצדו כתבה: "א אפשר לעצור את הדמעות"
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)
לוחמים רבים נהרגו בקרבות שהתרחשו בנחל עוז, אחד הקרבות הקשים מה-7 לאוקטובר מבין הקרבות הרבים שהתרחשו ביישובי עוטף עזה. אחד מהלוחמים שמצא בקרב זה את מותו הוא נהוראי אמיתי ז"ל. הזמרת עדן בן זקן נפגשה עם משפחתו של הלוחם כפי שתועד בכתבה מערוץ 12, וסיפקה רגעים מצמררים עמם.
עדן בן זקן אחראית ללהיט המצליח "אתה החיים שלי", שהיה הצלצול של אמו של הלוחם שפנתה אליה, והזמינה אותה למפגש בביתם. המפגש תועד כאמור וממנו יצאו רגעים שלא הותירו עין אחת יבשה.
בן זקן נראית בכתבה אומרת לאמו של נוראי אמיתי ז"ל עד כמה היא מלאת הערכה לכל הגיבורים שקיפחו את חייהם ומסרו את נפשם על הגנת המדינה ועד כמה בנה הוא גיבור. לאחר מכן נראית בן זקן שרה לאמו של הלוחם את השיר שכל כך ריגש אותה וגרם לה לפנות אליה. 
 

פעמים רבות נאלצו לעצור בן זקן והצוות כי פשוט אי אפשר היה שלא לפרוץ בבכי לנוכח ההתרגשות הרבה והכאב של אמו של הלוחם. ללא ספק, מדובר ברגע מרגש ולמרבה הצער, מהווה אחד מתוך סיפורים קשים רבים ששמענו עליהם ועוד נשמע, מאחר והמלחמה עוד בעיצומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה