ויראלי

אייל גולן וגרושתו תחת התקפה: "בושה, לא מצחיק בכלל"

שניים ניסו לשעשע את העוקבים עם סרטון קליל והומוריסטי, אבל במקום זאת קיבלו את התגובה ההפוכה. הסרטון בטרנד השיר של יגל אושרי “לצאת מהדיכאון”, חטף אש: "יש אנשים שזו המציאות שלהם ב-54 ימים האחרונים”, "לא מתאים לו, היא גוררת אותו לעשות מעצמו צחוק”
מערכת ice |  4
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
הסרטון ההומוריסטי של אייל גולן וגרושתו דניאל גרינברג, שעשו קאמבק לאחרונה ונראים מאושרים מאוד, גרם ללא מעט תגובות שליליות נגדם. הזמר הופיע ביום חמישי האחרון לעיני חיילי גולני בבסיס עוטף עזה כשגרינברג ליוותה אותו.
רגע אחרי שסיים את ההופעה, השניים ניסו לשעשע את העוקבים עם סרטון קליל והומוריסטי, אבל במקום זאת קיבלו את התגובה ההפוכה. טרנד השיר של יגל אושרי “לצאת מהדיכאון” שמציג לא מעט חיילים חוזרים הביתה אל המשפחות המופתעות והמאושרות נוסה גם על ידם, אבל היו מי שקיבלו זאת לא בהבנה.

גולן בסרטון, קיבל ”תדריך אחרון לפני עליה לבמה אחרי 54 ימים של הופעות”, בסוג של חמ”ל צבאי לצד חיילים נוספים כשגרינברג נכסה ו”הפתיעה” אותו עם חיבוק חם על רקע השיר העצוב. עוקבת אחת לא קיבלה את זה יפה: “דיי לא יכולה לראות אותה בכל סרטון שלו. חייבת להידחף, להיות הכוכבת די דיי הכל אצלה מבוים".
אחרת טענה: “מבוייים… לא מתאים לו, היא גוררת אותו לעשות מעצמו צחוק”.  ואחרת חיזקה: “היא חייבת להיות בכל חור. מה קרה היא נדבקה לו בדבק 3 שניות, דיי תרפי אוףףףףף”. הייתה מי שכתבה: “פשוט בושה! לא מצחיק בכלל, יש אנשים שזו המציאות שלהם ב-54 ימים האחרונים”. ואחרת הוסיפה: “אז למה התגרשתם אם אתם כאלו מאוהבים?”.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איל גולן
    קעטבי דליה 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת בזה אתם מתמקדים כשחיילים נלחמים ונהרגים?? כנראה משעמם לעם ישראל והוא מתעסק ברוע..לא יאומן..
    סגור
  • 3.
    כשקראתי "גרושתו של אייל גולן" ישר חשבתי
    ברק 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזו מהן?
    סגור
  • 2.
    קנאה
    נ.פ 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תהנו ותצליחו. כמה קנאה אוףףףףף
    סגור
  • 1.
    כל מיני
    עודד 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכל העוקבים של אייל גולן צאו מהסרט שלכם זה רק הומור
    סגור