ויראלי

יבגני זרובינסקי נגד חזרת ליגת העל: "מה זה קשור עכשיו?"

ליגת העל בכדורגל חזרה הערב לפעילות עם משחק ההשלמה מהמחזור הראשון בין מכבי חיפה להפועל פ"ת, בעיני איש היח"צ ואושיית הרשת יבגני זרובינסקי זה לא היה הכרחי: "לא הבנתי את הלחץ לחזור לשחק ולשדר כדורגל"
מערכת ice | 
יבגני זרובינסקי
ליגת העל בכדורגל חזרה הערב לפעילות לראשונה מאז מתקפת ה-7.10 עם משחק ההשלמה בין מכבי חיפה להפועל פתח תקווה מהמחזור הראשון, כאשר הוא משוחק בדלתיים סגורות וללא כניסת קהל לאצטדיון סמי עופר, זכר המצב הביטחוני והמלחמה המתנהלת מזה חודש וחצי ברצועת עזה.
מי שלא אהב את חזרת ליגת העל הוא איש היח"צ ואושיית הרשת יבגני זרובינסקי שלא היסס להביע את דעתו: "אחים ואחיות שלנו נמצאים בעזה, ככה שלא הבנתי מה הקטע והלחץ לחזור לשחק ולשדר כדורגל? במסך אחד נראה אם החטופים חוזרים במצב טוב או לא ובמסך השני נראה אם הייתה קרן או לא? מה זה קשור עכשיו?".

כזכור ליגת העל שבתה מפעילות מאז מתקפת הטרור הקטלנית לפני חודש וחצי ב-7.10 שהביאה לרציחתם של יותר מ-1,400 ישראלים ולחטיפתם של 240 ישראלים נוספים. במסגרת הסכם הרגיעה עם מחבלי ארגון הטרור חמאס, שוחררו אמש 13 חטופים ישראלים, בעיקר נשים וילדים, כאשר 14 נוספים היו צריכים להשתחרר הערב, אולם ככל הנראה ישוחררו רק בלילה. במסגרת הסכם הרגיעה שהושג לארבעה ימים ישוחררו יותר מ-50 חטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה