ויראלי

גיא הוכמן שובר את הרשת: מה עשה הקומיקאי על אדמה עזה?

הקומיקאי ואושיית הרשת שנמצא במילואים נכנס לרצועת עזה בליווי חיילים נוספים וקיים סטנדאפ מאולתר מול החיילים להעלאת המוראל, כאשר ככל הנראה מדובר בסטנדאפ הראשון על אדמת עזה
מערכת ice | 
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
הקומיקאי ואושיית גיא הוכמן הרשת שנמצא במילואים נכנס לרצועת עזה בליווי חיילים נוספים וקיים סטנדאפ מאולתר מול החיילים להעלאת המוראל, כאשר ככל הנראה מדובר בסטנדאפ הראשון על אדמת עזה.
 

הוכמן עבר לא מעט טלטלות רגשיים בחודש האחרון, ביניהם הולדת בנו השני לו קרא עוז על שם שורדי ניר עוז, למען גיבורי נחל עוז ולמען עוז הרוח של העם היהודי, פרידתו מבת זוגתו בעבר עורכת מעריב ו-TMI שי רגב ז"ל שנרצחה במתקפת הטרור במסיבת הטבע ברעים שבעצם החלה את מלחמת חרבות ברזל.


כאמור לאחר מתקפת הטרור של מחבלי ארגון הטרור חמאס שגבה את חייהם של מעל 1,100 ישראלים והביא לחטיפתם של 239 ישראלים נוספים התפוצץ הוכמן וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "איזה אירוע הזייה, "זה לא מסתדר לי, אני הייתי חפ"ק בנחל עוז, כשהשתחררתי משם הייתי חפ"ק מג"ד, כשהיו נוגעים בגדר, ישר היינו קופצים. איך יכול להיות ש-200 מחבלים קופצים, רוצחים, הולכים, קורעים את הגדר, זה לא מסתדר לי, לא יכול להיות, אני לא מבין, גם אם שלוש פלוגות היו באיו"ש, יש תצפיתניות, יש בסיס רעים, אוגדת עזה, הייתי שם תפסנו קרב. זה פשוט לא יכול להיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה