ויראלי

זעקת החטופים מגיעה למרתון: "שלא ישכחו אותם"

הגניקולוג פרופ' אריאל רבל השתתף במקצה 10 ק"מ באתונה. על חולצתו, דמותו של אלמוג מאיר ג'אן בן ה-21 מאור יהודה שנחטף לעזה בשבת ה-7 באוקטובר מהמסיבה ברעים. "לא יתכן תיקון עולם בלי השבתם של כל החטופים לביתם, ומיד"
מערכת ice |  1
פרופסור רבל במרתון באתונה (צילום ללא)
פרופ' אריאל רבל, מומחה לגניקולגיה ומילדות וממובילי התנועה הטראנס-הומניסטית בישראל, השתתף אמש במקצה 10 ק"מ במרתון אתונה, יוון והחליט לזעוק את זעקת החטופים הישראלים בעזה כשבמהלך המרוץ הוא רץ עם החולצה של אלמוג מאיר ג'אן בן ה-21 מאור יהודה שנחטף לעזה בשבת ה-7 באוקטובר ממסיבת נובה בקיבוץ רעים.
רבל מספר: "היה חשוב לי להראות לכל העולם את נושא החטופים שלא ישכחו אותם וכולי תקווה שהמעשה הקטן שלי תרם ולו במעט כדי שהם יחזרו הביתה במהרה. קיבלתי המון תגובות מחזקות מהמקומיים היוונים שהביעו תמיכה בישראל ואמרו לי שהם מתפללים שהחטופים שלנו יחזרו הביתה בשלום".
והוסיף: "ההשתתפות שלי במרוצים באופן כללי היא חלק אינטגרלי מהתפיסה הטראנס הומניסטית הדוגלת בעשיה תמידית ל-'תיקון עולם' לסיוע בהשגת חיים ארוכים, בריאים ומאושרים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לשיפור חיי היומיום של האדם".
 

"המרוץ הזה למען השבתו המיידית של אלמוג הביתה מעניק למאבק היומיומי שלי משמעות חדשה, כי לא יתכן תיקון עולם בלי השבתם של כל החטופים בריאים ושלמים לביתם ומיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רחמי הלב איתכם. שיחזרו בשלום (ל"ת)
    שון 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור