ויראלי

האב שנכנס לעזה ונפגש עם בנו מספר: "הרגשה מטורפת"

שמעון אלבז, שבנו נלחם כעת ברצועת עזה, החליט שהוא לא ראה את בנו יותר מדי זמן ובדרך שלא חשף את פרטיה, הגיע עד לכלי בו נמצא בנו אופיר והתיעוד משם לא הותיר עין אחת יבשה, כעת הוא מספר על הפגישה
מערכת ice | 
כוחות צה"ל בגבול עזה (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
גדוד 13 של חטיבת גולני מכיר היטב את הלחימה ברצועת עזה, מאחר וכמו שאר חטיבות החי"ר, בשנים האחרונות השתתפו במספר מבצעים שבחלקם נדרשו להיכנס לשכונות הצפופות במעוז הטרור ולבצע לחימה קשה ומורכבת.
אחד החיילים שנמצא כעת בעזה הוא בנו של שמעון אלבז, שהחליט שעבר יותר מדי זמן מאז ראה את בנו אופיר. בנחישות יוצאת דופן הצליח אלבז, ככל הנראה דרך היכרותו רבת השנים עם הגדוד בו משרת בנו, להיכנס לרצועת עזה ולעשות לבנו הפתעה שלעולם לא ישכח.
 

לאחר שהסרטון פורסם ברשת האינסטגרם, הפך לויראלי וריגש את כל מי שצפה בו, התראיין האב שמעון לחדשות ערוץ 12 וסיפר על הרגע המדהים בו פגש את בנו. "רק מי שיש לו ילדים יודע מה זה להריח את העור של הילד", אמר שמעון בהתרגשות. "אבא שחווה לראשונה מה זה בן במלחמה, הולך עד הקצה", הוסיף שמעון.
כאשר נשאל איך הצליח להיכנס, תחילה ענה "עבור" בכוונה לחמוק מהשאלה אך לאחר מכן שיתף את הסיפור. "לא עשינו שום דבר שאסור כמובן, הכל לפי החוקים והנהלים. אני מתנדב באופן קבוע ואני כבר 20 שנה עם הגדוד הזה, בכל המבצעים. תמיד אני מגיע ומחזק את החיילים והפעם יצא שגם הבן שלי שם". אמר שמעון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה