ויראלי

הסרטון שהביך את חמאס וגרם לו לצאת בהודעה חריגה | צפו

ארגון הטרור חמאס ניזון במידה רבה מלוחמה פסיכולוגית ברשתות החברתיות, המכוונות בעיקר לאזרחים הישראלים אך גם לתושבי רצועת עזה. חמאס ידוע באכזריותו כלפי מי שקם נגדו ברצועה וכמובן נגד מי שמפרסם תיעודים שבלשון המעטה, לא נוחים לו. היום פורסם תיעוד שאף גרר מהארגון בקשה חריגה מאוד
מערכת ice |  5
רצועת עזה מופצצת (צילום פלאש 90/ עטייה מוחמד)
לוחמה פסיכולוגית היא נשק מוכר בו משתמש חמאס בכל סבב או לחימה נגד מדינת ישראל. מסרטון "תקוף תעשה פיגועים" שפרסם לפני מספר שנים כדי להמריץ את תושבי עזה וכניסיון להפחיד ולהוריד את המורל של אזרחי ישראל, ועד הסרטון שחרך היום (שלישי) את הרשתות החברתיות ברחבי העולם והביך מאד את ארגון הטרור.
בתיעוד שפורסם נראים מאות אם לא אלפי תושבי רצועת עזה, עוברים במסדרון ההומניטרי שפתחו כוחות צה"ל ברצועת עזה. חמאס מהיום הראשון ללחימה התגאה בכך שתושבי עזה נשארים בבתיהם "מרצון" ועוד טען כי "לא ניתן לשבור את תושבי עזה". אך היום, עם פרסום התיעוד, הוכח כמה חמאס לא מחובר למציאות בשטח ובניגוד למה שהוא מנסה לצייר, התחושות בארגון הן תחושות של תבוסה. הוא אף פרסם הודעה חריגה המבקשת ממי שפרסם אותו להסיר אותו בהקדם האפשרי.
 
אם לא די בכך שהסרטון מוכיח את מה שניסה חמאס להסתיר, שרוב תושבי עזה מעוניינים לצאת מאזורי הלחימה ובוודאי שלא מעוניינים לשמש כמגן אנושי למחבלים, במהלך הסרטון ניתן לראות כי חלק מהתושבים אף אוחזים בדגלים לבנים, תמונה שפוגעת קשות במורל המחבלים והנהגת חמאס.
בנוסף, חמאס טען כי צה"ל יורה ופוגע באזרחים אך בסרטון נראה טנק צה"ל לא רק שלא תוקף, אלא מגן על השיירה שעברה במסדרון ההומניטרי שפתח הצבא כדי להזיז את האוכלוסייה האזרחית מאזורי הלחימה, דבר שיאפשר חופשיות בפעולות צה"ל והגעה מהירה יותר למטרות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עדר כבשים
    ששון 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עדר כבשים,ברוכים הבאים לנכבה !!!רציתם ?קיבלתם!!!
    סגור
  • 3.
    חמאסצ'וק
    יחזקאל 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמאס'ילה שלנו, כמה טיפחנו אותך, כמה עקבנו אחריך לראות אותך גדל כאחד התנועות היפות רודפות הסינגפור והשלום..... אתה מערער לנו את הנחת. חבל. פעם אתה 'מופתע' ופעם אתה נאלץ לפרסם 'הודעות חריגות', ופעם אתה אפילו מערער על זכות קיומינו..... איזה בושות..... חבל, מתיד היינו באותו ראש, רצינו את האיסלאם מהדלת האחורית ולא הצלחנו..... איזה בושות.....
    סגור
  • 2.
    ההבדל בין אדם לחיה
    דובר אמת 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יחי ההבדל בין יהודי לבין בהמה מהגיהנום טרוריסטים הם לא בני אדם בכלל....השם ישמור על חיילינו שישובו בריאים ושלמים למשפחותיהם אמן .כל הכבוד לצהל ????
    סגור
  • הם מפלצות
    אבל הם לא חיות 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החיות לא אשמות שיש מפלצות כאלה.
    סגור
  • 1.
    כבוד לעם ישראל כל הכבוד לצבא ההגנה לישראל (ל"ת)
    אוהבים 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור