ויראלי

"למה להעלות תמונות כאלה"? חנוך דאום עורר סערה ברשת

חנוך דאום ידוע בחוסר המעצורים בלשונו החריפה ותמיד הוא מצליח לגעת בנושאים הכי רגישים בחברה ולדבר עליהם בפתיחות, יש שיאמרו יתרה. היום פרסם דאום תמונה של שני בני זוג, שאחד מהם גויס למילואים ונלחם בחזית, כאשר הם מתנשקים. מאחר ומדובר בשני גברים, תגובות עוקצניות לא איחרו לבוא, על אף שהרוב המוחלט תמך
מערכת ice |  1
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
הסטנדאפיסט והסופר חנוך דאום פרסם היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של שני בני זוג הומואים מתנשקים, כאשר אחד מהם לבוש מדים לאחר שגויס למילואים וכרגע נלחם בחזית. דאום פרסם את התמונה לצד סיפורם של המצולמים וכתב "חמודים וגיבורים".
לצד התמונה כתב דאום את הפנייה שקיבל מאותו לוחם במילואים: "היי חנוך, שבוע טוב. שירתתי בדובדבן, ואני כבר חודש במילואים מאז שהכל התחיל. הסופ"ש בעלי הגיע לבקר אותי, והעליתי תמונה שלנו מתנשקים. חשוב לי שאנשים ידעו שאנחנו נותנים מעצמנו ,נכנסים מתחת לאלונקה, וממלאים את החובות האזרחיות שלנו, כדי שהכל יגמר זה יהיה ברור לכולם שאנחנו צריכים גם לקבל שוויון בזכויות כמו כולם. תודה״.
על אף שמרבית התגובות לפרסום של דאום היו לחלוטין תומכות ומפרגנות, היו גם אלו שדאגו להשאיר תגובות עוקצניות, וחלקם אף אפילו תקפו באופן אישי את דאום עצמו. אחד המגיבים כתב לו: "חנוך חנוך, אני אגיד לך מה כואב לי, לא על כך שיש גייז בצבא חלילה להפך הם תורמים ומגנים כמו כולם, כואב לי שאנשים מסתכלים עליך בתור בן אדם "דתי לאומי" שומר מסורת ורואים את התמונה הזו שהעלית (שהיא לחלוטין נגד כל מה שאדם דתי שומר הלכה מאמין בו) אני מצטער להודיע לך שזה פשוט לא הולך ביחד...". גולשת אחרת הגיבה לו: "לא אוהבת לראות את זה פשוט לא!! ואל תכריחו אותי לאהוב. זכותי. ואין קשר פה לצבא ומילואים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם חז"ל הבינו שהזמנים משתנים
    כל הכבוד לחנוך 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ופסקו לפעמים בניגוד לציוויים מפורשים מהמקרא. הכלה של אנשים שאוהבים דברים אחרים לא שונה מהכלה של מחללי שבת או אנשים שאוכלים לא כשר.
    סגור