ויראלי

מוחמד חדיד: "לא הייתי בעזה, לא יודע מי זה חמאס"

אביהן של בלה וג'ג'י חדיד, שלא מפסיק להתבטא נגד ישראל, התראיין לתוכנית "הצינור" וחשף בין היתר כי הוא אינו יודע באמת מי זה חמאס: "אני לא יכול לקרוא להם ארגון טרור כי אני באמת לא יודע עליהם דבר"
מערכת ice |  2
בלה וג'יג'י חדיד (צילום פייסבוק/ ג'יג'י ובלה חדיד)

המלחמה הנוכחית מביאה עמה התבטאויות שליליות רבות אשר מגיעות מעבר לים מקרב מפורסמים רבים החל ממיה ח'ליפה, דואה ליפה, סגן האלוף האולימפי מאיידין מקיסי וכמובן משפחת חדיד כאשר הבולט מביניהם בימים האחרונים הוא לא אחר ממוחמד חדיד.

מוחמד חדיד, איל נדל"ן אמריקאי שנולד בנצרת, הוא אביהן של הדוגמניות הבינלאומיות בלה חדיד וג'יג'י חדיד. בריאיון ל"צינור", חושף חדיד את דעתו בנוגע למלחמת חרבות ברזל: "אני אף פעם לא הייתי בעזה, דרך אגב. אני גם לא יודע מי זה חמאס. אני באמת לא יודע. אני רק שומע עליהם מהחדשות".
עוד הוסיף: "אני לא יכול לקרוא להם ארגון טרור כי אני באמת לא יודע עליהם דבר. כל מה שאני יודע זה שהם שולטים על עיר בוערת, גם ככה קל לגרום לאנשים שגם ככה מתוסכלים לעשות דברים טורפים". חדיד חשף את צביעותו כאשר אמר כי: "אם מישהו ישים אותי בעזה, ויגיד לי שאני נשאר פה לתמיד, הייתי יוצא מדעתי".
 


בנוסף סיפר כי חברו הטוב שאותו הכיר במשך 45-50 שנה, גילה לו לאחר שנים כי הוא ציוני: "אמרתי לו למה אתה פותח נושא שאני לא מבין בו". חדיד הוסיף ואמר כי אנשים מאשימים אותו בהוצאת דברים מהקשרם: "אני מבין את כל הדברים האלה, אני לא בודק כל מילה שאני מפרסם אם היא נכונה, אני באמת לא".

בהמשך הריאיון משווה חדיד את חיילי צה"ל לנאצים ואומר: "ואיך שהחיילים מתעמרים בפלסטינים, הדרך שבה הם מתעמרים בהם, אלו דברים שהנאצים עשו ליהודים". בנוסף, חדיד פנה לישראלים ואמר: "אל תקראו לי אנטישמי, זה מפריע לי אני לא שונא יהודים. אני אולי מתנגד לציונות אבל לא לדת".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוחמד
    לביא 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז אם אתה לא יודע מי זה חמאס למה אתה מתבטא בככל פלסטיני מסריח
    סגור
  • 1.
    למה שלא תקפוץ לשם (ל"ת)
    נורי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור