ויראלי

מיה דגן נשברת בדמעות בשידור חי: "זה פשוט שואה"

 מיה דגן, השחקנית וכוכבת הרשת, התראיינה אצל יואב לימור בקשת 12 וסיפרה כי נסעה לשטח המסיבה ברעים בה בוצע הטבח המחריד של מרצחי החמאס, וסיפרה בדמעות: "זה פשוט שואה. אתה נכנס לשם - וזה שואה! כל החיים שלי נעצרו באותו הרגע כמו תמונה"
מערכת ice |  1
מיה דגן (צילום אינסטגרם/ מיה דגן)
מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (חמישי) ליומה ה-20 של לחימה קשה אחרי מתקפת הפתע של חמאס על ישראל בה נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 נוספים נפצעו ולמעלה מ-220 אנשים נחטפו משטח ישראל לרצועת עזה ומוחזקים כשבויים של ארגון הטרור חמאס.
בתוך כך, מיה דגן, השחקנית וכוכבת הרשת, התראיינה הבוקר אצל יואב לימור בקשת 12 מאקספו תל אביב, שם הגיעה למיזם מיוחד למען החקלאות בעוטף עזה. בראיון סיפרה דגן: "נסעתי לדרום עם צחי, הוא נוסע בג'יפ. הגענו כמעט עד עזה, הוא נוסע עם רובה איתו. ובאיזה שלב נכנסנו פנימה, והוא לקח אותי למקום שבו הייתה המסיבה".
בשלב זה החלה דגן להתפרק בדמעות וכמעט לא הצליחה לדבר כשהיא נחנקת. דגן המשיכה בקושי רב וסיפרה: "סליחה, זה פשוט שואה. אתה נכנס לשם - וזה שואה! זה נעליים זרוקות שהם לא נגעו בשום דבר פשוט כי זה שטח צבאי סגור ואי אפשר להיכנס ולפנות. וכל הדברים שלהם שם זה פשוט כל החיים שלי נעצרו באותו הרגע כמו תמונה. וזה כמו אנדרטת זיכרון. אני זוכרת שבשואה אמרו "לעולם לא עוד", אבל זה קורה שוב. וזה לא יכול לקרות שוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיה אל תתבלבלי את לא הסיפור ואת לא הדרמה
    יעלה 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל כך עצוב ומזעזע מה שקרה ולנו מספרים איך את הרגשת כשראית את הדברים? למי זה חשוב? חשוב איך הם הרגישו. איך החטופים מרגישים. איך המשפחות מרגישות.
    סגור