ויראלי

"מהעיניים של חמאס": הסרטון שהגיע תוך יום למיליוני צפיות

צה"ל מעלה הילוך בקמפיין ההסברה בעולם ופרסם אתמול ביוטיוב סרטון עם תיעודיים מהטבח בקיבוצים: "זה הכרחי כדי שהעולם יבין מה קרה"
מערכת ice |  1
בית בקיבוץ כפר עזה לאחר חדירת המחבלים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
צה"ל פרסם אתמול בחשבון היוטיוב שלו סרטון אשר מראה חלקים מהטבח וההרס שנזרע "מהעיניים של חמאס", כפי שנכתב בתיאור הסרטון. רבים מהצילומים נלקחו ממצלמות אבטחה וממצלמות רכבים.
הסרטון אשר הועלה אתמול הגיע תוך יממה ל-6 מיליון צפיות והעובדה שהעובדה כותרות באנגלית וללא תרגום לעברית מעידה על כך שהגולש הישראלי אינו קהל היעד. ניתן להבחין כי צה"ל בדומה למשרד החוץ מעלה הילוך במאמצי ההסברה ומורידים חסמים בכדי לנצח גם בזירה הזו שמתמלאת במידע כוזב שמופץ מטעם האויב, ושחלקו מתקבל כעובדות מוחלטות.
צה"ל שואף למנף ואף להגדיל את הלגיטימציה שקיבל מהעולם להשמיד את חמאס לאחר הטבח שעשה ביישובי עוטף עזה במהלך יום שבת השביעי לאוקטובר. גורמים בצה"ל אמרו על הסרטון המדובר כי "מערך דובר צה"ל בכלל ותחום התקשורת הבינלאומית בפרט אמונים על דברור פעולות צה"ל לציבור הבינלאומי והצגת האירועים האחרונים במדינת ישראל באופן התואם למציאות. פרסום תכנים אלה, הינו הכרחי על מנת שהציבור הבינלאומי יכיר ויבין את הזוועות אשר התרחשו בישראל עם תחילת המלחמה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נאצים
    יהודי 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הייתה ישראל מדינה בשואה הייתה מוחקת החיה הנאצית יש מדינה סמן למחיקת הנאצים כול השאר קשקוש
    סגור