ויראלי

מה קרה לדיאן שוורץ? "אין לי כוח לנשום"

הדוגמנית וכוכבת האח הגדול שיתפה את עוקביה באינסטגרם כי היא חולה ונמצאת במצב רעוע ביותר, הנמשך זמן רב מהרגיל? אז מה באמת קורה אצלה? האם זן חדש של קורונה או וירוס רגיל או סתם עייפות?
מערכת ice | 
דיאן שוורץ (צילום רפי דלויה)

דיאן שוורץ העלתה סטורי בו שיתפה את עוקביה במצב רעוע בו היא נמצאת. הדוגמנית יוצאת האח הגדול שיתפה במצבה וש"קשה לה לזוז", זה נמשך זמן רב מהרגיל לטענתה. מה שהותיר אותה חסרת אנרגיות.
 

"מאז שחליתי אני לא מצליחה להתאפס על עצמי" טענה שוורץ והוסיפה ל-276 אלף העוקבים שלה: "כבר החלמתי ולכאורה היה אמור להיות בסדר, אבל אני לא מרגישה ככה ותבינו לאיזה מצב הגעתי". כאשר היא מעדכנת שלא החליפה את הכריות והמצעים עליהם היא שכבה.
 


"אני כבר כמה ימים לא החלפתי את המצעים, אני לא יכולה לזוז, אין לי כוח לנשום" הוסיפה דיאן: "כמות ההודעות שקיבלתי לאחר שאמרתי שאני חולה היא לא הגיונית, שאלו אותי אם עשיתי בדיקת קורונה ואמרתי שיצאתי שלילית. סיפרו לי קונספירציות על כך שהזן החדש של הקורונה לא עולה בבדיקות ולכן כואב לי הגוף, אני רוצה שתבינו באיזה מצב אני, אם יניב הסוכן שלי לא היה שולח לי הודעה בבוקר שאני בלתי נסבלת ושולחת לו אודישן מצולם, אז אפילו לא הייתי מתקלחת".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה