ויראלי

כוכבת האח הגדול בתפקיד חדש: זה הסרט בו תככב

כוכבת האח הגדול יובל לוי תשתתף בסרט שצולם בגרמניה ובישראל ויעלה לאקרנים בפסטיבלים ברחבי העולם בחודש הקרוב. בסרט תגלם לוי דמות של שחקנית ישראלית פתוחה ומשוחררת מינית. נעמי לבוב הייתה אמורה להשתתף בסרט אבל לא יכלה
מערכת ice | 
זוכת האח הגדול חושפת את המעצר (צילום מסך רשת 13, vecteezy)

יובל לוי שהשתתפה בעונה האחרונה של האח הגדול והודחה לא הרבה לפני הגמר, תשתתף בסרט שצולם בגרמניה ובישראל, כך דווח בערב טוב עם גיא פינס. הסרט יעלה לאקרנים בפסטיבלים ברחבי העולם בחודש הקרוב. לוי תגלם דמות של שחקנית ישראלית פתוחה ומשוחררת מינית. תפקיד זה נכתב בהשראת נעמי לבוב שהייתה אמורה להשתתף בסרט אבל לא יכלה לבסוף.

יובל לוי זכורה כאחת הדיירות המסקרנות ביותר בבית, בעיקר בעקבות פתיחותה בנושא המיני ובכך שאינה מגלחת את שיערה מבית השחי. בנוסף כתבה לוי לפני כניסתה לבית המפורסם במדינה, טור על מיניות בידיעות אחרונות ו-YNET. לפני כשבועיים שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה את דעתה על צעצועי מין וכך שאחד מהם הזכיר לה צורה של זרבוב.

בראיון לערב טוב עם גיא פינס אמרה לוי כי היא יוצאת במקביל עם שני גברים: "בפן הזוגי זה נחמד לי, אני ממקבלת". אך הבהירה: "שניהם יודעים, אני לא עושה דברים מאחורי הגב, זה לא יפה, וגם הם ממקבלים, אז שלושתנו באותה סירה" סיכמה לוי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה