ויראלי

שילוב מיוחד: איתי לוי אירח את אברהם טל באירוע חברה

אמש בזאפה גני יהושע נערך אירוע חברה של טבע שהוקדש לנושא של בני משפחה המטפלים ביקיריהם, אירח הזמר ושופט הכוכב הבא  איתי לוי את אברהם טל למופע מיוחד במטרה להעלות את המודעות להתמודדות של אנשים המטפלים בבן משפחה חולה או מזדקן
מערכת ice | 
איתי לוי ואברהם טל (צילום יח"צ)

אמש בזאפה גני יהושע בתל אביב, התקיים אירוע חברה של טבע שהוקדש לנושא של בני משפחה המטפלים ביקיריהם, זאת במטרה להעלות את המודעות להתמודדותם. במהלך האירוע, אירח איתי לוי את אברהם טל לשילוב לא שגרתי. איתי לוי נבחר לשגריר של קהילת "דואגים למטפלים" שמובילה חברת טבע, קהילה שמטרתה להעלות את המודעות להתמודדות של אנשים המטפלים בבן משפחה חולה או מזדקן.

את הזכויות לשיר "לפעמים" הקדיש לוי לאמו שאף כיכבה בקליפ המרגש, תרם עבור הקמפיין שמטרתו העלאת המודעות לאנשים אשר מטפלים בבן משפחתם. קמפיין עולמי זה שיצא ב-60 מדינות ברחבי העולם, בהובלת משרד הפרסום מקאן, מציב במרכזו את לוי והשיר שיצרו עבורו אבי אוחיון, דודי בר דוד, ומתן אוחיון. ההחלטה שלו לתרום את הזכויות מוערכת ב-350,000 שקלים בסך הכל.

השיר שיצא לאור השנה גרף יותר מ-4 מיליון צפיות ביוטיוב אבל טבע רצו שלא רק השיר יהיה חלק מהקמפיין, אלא גם לוי שהפך למזוהה בתמיכת לבן משפחה כפי שהוא עושה עם אמו בצורה מרגשת כבר שנים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה