ויראלי

נועה קירל עושה זאת שוב: "אין לי מילים לתאר"

אמש נערכה החזרה הגנרלית לקראת הופעתה הראשונה של הזמרת הערב בפארק הירקון. ביום שבת תופיע פעם נוספת בפארק. כל 130,000 הכרטיסים למופע נמכרו מה שנחשב למופעים הגדולים של זמרת ישראלית מאז ומעולם
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום תום יונה באדיבות ישראל בידור)

עוד רגע שיא של נועה קירל מתקרב: לאחר ההופעה הבלתי נשכחת של היוניקורן הישראלית באירוויזיון שהקנה לה את המקום השלישי בתחרות הנחשבת. תופיע הזמרת הערב ובמוצאי שבת בפארק הירקון בתל אביב לעיני לא פחות מ-130,000 מעריצים שקנו כרטיסים להופעות שלה, מה שיהפוך את הופעותיה הקרובות לגדולות ביותר של זמרת ישראלית.

 

קירל שברה את השיא של עצמה ותופיע לראשונה לאחר האירוויזיון. בהפקה מבטיחים כי יהיה מדובר במופע שיעמוד בסטנדרטיים של כוכבות הפופ הגדולות בעולם. אמש נערכה החזרה הגנרלית לקראת המופע הראשון הערב שהשאיר את האורחים בהלם. הזמרת כבר הופיעה בעבר בפארק הירקון לפני כשנתיים, אך אלו יהיו בעצם הופעותיה הראשון לאחר המקום השלישי בתחרות האירופית.

כזכור קירל הגיעה עם ביצועה יוניקורן למקום השלישי באירוויזיון האחרון, זאת למרות שתחילה השיר לא היה מיועד להיבחר בחמישייה הראשונה, אולם הצליחה להרשים את השופטים והקהל בבית עם ביצוע מרשים. ללא כל ספק מדובר בשנה המרשימה ביותר של הכוכבת הישראלית בתחום, זאת למרות הפרידה המתוקשרת מבן זוגה בשנה וחצי האחרונות תומר הכהן ותחילת זוגיות מתוקשרת עם שוער באיירן מינכן ונבחרת ישראל דניאל פרץ.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה