ויראלי

טלי גוטליב מתפוצצת על נתניהו: "אולי די?"

אחרי ההבהרה בנימה מפויסת שיצאה מלשכת נתניהו למפגינים נגדו בליכוד יש מי שרוגזים על נתניהו ונציגת הליכוד גוטליב אומרת בקול רם וברור את מה שהיא חושבת על המהלך של יו"ר מפלגתה  
דוד זולדן |  5
טלי גוטליב, בנימין נתניהו, צחי ברוורמן, טופז לוק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
ח"כ טלי גוטליב מהליכוד שמעה את ההבהרות שיצאו מלשכת ראש הממשלה אחרי ההשוואה של נתניהו כלפי המפגינים לאויבי ישראל ועלתה להתקפה מבית: "הפעם לשכת רוה״מ בעוד הודעה מיותרת. אולי די? על מה אתם מתנצלים? סופסוף רוה״מ נתניהו אומר למוחים שמחרבים את המדינה מבפנים ומבחוץ את האמת בפנים ואתם ממהרים להוציא הסברים מלטפים?? נתניהו לא זקוק לכם שתסבירו אותו. גם אני לא".
גוטליב התייחסה לסערה שפרצה מוקדם יותר כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב למפגינים נגד הרפורמה המשפטית וטען בין השאר כי: "המפגינים נגדי בארה״ב חוברים לאש״ף ולאיראן, ומוציאים את דיבת ישראל בעולם".
"כשראש הממשלה השתמש במילה 'חוברים', הוא התכוון לעובדה שבזמן שראש ממשלת ישראל ייצג את מדינת ישראל בבימת האו"ם יפגינו במקביל לתומכי אש"ף וה-BDS אזרחים ישראלים – דבר שלא קרה מעולם" הבהיר נתניהו בהודעה מתוקנת שיצאה מלשכתו. "יש לקוות שהמפגינים הישראלים ייקחו לפחות כמה דקות להפגין גם נגד אלא ששוללים את זכות קיומה של מדינת ישראל".
כאמור, הבוקר נתניהו יצא למסע ראשון בארה"ב מאז שנכנס לקדנציה הנוכחית שלו, כשלפני העלייה למטוס התייחס להפגנות המתוכננות נגדו מול בניין האו"ם בניו יורק בזמן נאומו בעצרת. לטענתו, "המפגינים נגדי בארה״ב חוברים לאש״ף, לאיראן, ולאחרים, ומוציאים את דיבת ישראל בעולם. שום דבר כבר לא יפתיע אותי".
דבריו של נתניהו עוררו סערה נרחבת, כשבאופוזיציה מיהרו לתקוף את ראש הממשלה ולחזק את המפגינים. "אין אדם שהרס את תדמיתנו בעולם יותר מנתניהו בחודשים האחרונים. אין דבר שמסייע יותר לאיראנים מהמהפיכה המשטרית של ממשלתו" אמר ראש האופוזיציה יאיר לפיד בתגובה. "ההאשמות שלו כלפי הפטריוטים של המחאה הן עוד הוכחה לשיבוש חמור בשיקול הדעת ובקריאת המציאות שלו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מנהיגה אמיתית ברמה הפוטנציאלית
    חיים 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 5
    לא אתפלא עם תבחר לראשות הליכוד
    סגור
  • אמן! ותקבור את הליכוד סופית! (ל"ת)
    יו יו 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    גוטליב מי?
    שימי 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מי היא בכלל הגוטליב הזאת .כ8 חודשים בכנסת ומעוררת גועל ושאט נפש בצרחות ובהתלהמות שלה. מה עשתה היא למען בטחון המדינה שהיא פוסלת את השורה ראשונה של האנשים שביום פקודה מגנים עלינו. בכלל מדוע כותבים או נותנים לה פתחון פה בטלויזיה. היא כמו שנאמר "הפוסל במומו פוסל"
    סגור
  • 2.
    נתניהו: המפלג הגדול ביותר של עם ישראל בעת החדשה
    היסטוריון חובב 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    10 7
    האיש הזה משסע איש באחיו (כדרך חיים) במדינת ישראל כבר שנים רבות והקים לעצמו בשנים האחרונות ע"ח הציבור "מכונת תעמולה ארסית ורעילה" אותה מנהלים עבורו כמה צעירים מוכשרים ומתוחכמים מאד וביניהם טופז לוק, יונתן אוריך, עופר גולן ועוד "יועצים" על יד אין להם שום בעיה להחליף כיוון תעמולה ב 1980 מעלות בתוך רגע למשל בני גנץ ממצב של "אחי אתה" שנינו בנימין ועוד שבחים כהנה וכהנה למצב של: - נואף סדרתי - חושף אבריו בנערותו - האיראנים פרצו לנייד שלו וסוחטים אותו - נאום הכלניות שגרם לפגיעה בחיילי צה"ל ועוד כהנה וכהנה.... זהו נתניהו בפן הרע שלו שהולך ונחשף כעת יותר ויותר ההיסטוריה לא תשכח ולא תמחל לו על כל הרע שהוא מביא כעת לעם ישראל "זקנתו מביישת את בחרותו"
    סגור
  • 1.
    טרילילי טרללה (ל"ת)
    מירי לסקוב 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור