ויראלי

אימג'ן דרגונס בהופעה חלומית בישראל: ההימנעות מפרובוקציות והמחווה המרגשת למעריצים

אימג'ן דרוגנס נתנו הופעה בלתי נשכחת והרימו את פארק הירקון באוויר. הם חיבקו את הקהל הישראלי שהרעיף עליהם המון אהבה בחזרה, כשהסלון אף ירד לחבק את הקהל שהיה בטירוף מוחלט. חברי הלהקה נמנעו מפרובוקציות מיותרות וחגגו על הבמה לעיניי כ-60 אלף מעריצים נלהבים. סיכום ההופעה החלומית
אביב עגיב | 
דן ריינדלוס (צילום עומר קידר)
בדיוק מופתי בשעה תשע אפס אפס עלה סולן אימג'ן דרוגנס, דן ריינדלוס, על הבמה בפארק הירקון שבתל אביב, ובלי יותר מדי הקדמות הוא ניגש ישר לפתוח את הופעה עם MY LIFE – בלדה עוצמתית ומרגשת שהיוותה את יריית הפתיחה לשעה וארבעים וחמש דקות של צבר השירים המרשים של הלהקה אשר מגיעה הנה כשהיא בשיאה. בסיום השיר, כשהקונפטי נותן את אותותיו, ריינדלוס, שהופעתו החשופה (תרתי משמע) הפכה לסימן ההיכר שלו, כאילו כבר רמז לבאות וכבר בשיר השני הוא פתח את החולצה וכמובן את המבערים וביצע את ההמנון הגדול של הלהקה - BELIVER המקפיץ.
הקהל הגיב בתשואות ובאקסטזה וריינדלוס לא עצר לרגע. מהרגע הראשון הקהל חיבק את ריינדלוס שלא הסתיר את התרגשותו וחיבק את הקהל הן מילולית והן פיזית. באחד מרגעי השיא של ההופעה הוא ירד מהבמה כדי לחבק את הקהל וברגע מוקדם יותר הוא פתח בדיאלוג ספונטני עם ילדה בת עשר שהייתה בקהל עם אמה וכן, למרות שהדיאלוג היה מתובל בקיטש', זה סיפק את אחד מהרגעים המרגשים של ההופעה שכן המסרים של ריינדלוס חשובים על אחת כמה וכמה שהקהל שלו צעיר ברובו.
מהרגע הראשון זה היה נראה שאימג'ן דרוגנס באו הנה כדי לעבוד ותו לא. הדיוק והביצוע של השירים היה עשוי לעילא וסיפק לגרעין הקשה של המעריצים וגם אלה שפחות ממנו שעה ו-45 דקות ראויות של הופעה מהוקצעת עם אמן כריזמתי בעל קול עוצמתי שעולה מרגע לרגע ככל שמתקדמת ההופעה.
כשחשבתי שרוב הלהיטים כבר בוצעו התבדיתי מהר מאוד. רינדלוס והלהקה שמרו על חלוקה נכונה ואפקטיבית של והם שילבו במספר פעימות מגוון של להיטים מוכרים יותר ופחות. התוצאה הייתה אפקטיבית ושמרה על קשר רציף עם הקהל ועל תמהיל נכון וחכם.
ריינדלוס דיבר המון אל ועם הקהל לאורך כל ההופעה שבה גם נכחו הוריו. הוא דיבר על פגיעות וכמה זה חשוב לטפל בנפש והפציר בכל מי שצריך לא להקל בכך ראש כי ערך החיים קודם להכול. ריינדלוס עצמו ידוע כמי שהנושא יקר לליבו ולאור העבודה שכאמור רבים בקהל היו צעירים נורא – יש למסרים האלה אפקט מעצים וחשוב מתמיד.
קטעי המעבר בין המקטעים היו מוזרים ונראו כמו צילומים מ שאטרסטוק וכאן היה אפשר יותר להשקיע. ריינדלוס לא שכח אף להיט וביצע מבלי להניד עפעף שר ברציפות את כל להיטים של הלהקה. מ- BIRD המרגש ו-FOLOOW YOU   ועד wrecked  ,BET MY LIFE ,BAD LIAR שכבר היה בחלק האחרון של ההופעה והוביל ל-BONES המגה להיט המקפיץ שהיה חכם לשמור אותו לסוף. 
חשוב לציין שהמון זמן לא נראה הרכב אנושי כ"כ מגוון בפארק הירקון בהופעה בסדר גודל שכזה – משפחות שלמות כולל ילדים בני פחות מעשר פקדו את הפארק ושרו את מיטב השירים. אימג'ן דרוגנס היא להקה לכל המשפחה שחפה מפרובוקציות ונראה שהיא ממש עובדת בלשמור על התדמית הזו.
המסרים, ההימנעות מפרובוקציות והתזמון המדויק בה ההופעה התנהלה מעידה שהלקה מנוהלת נכון והבאתה לארץ כשהיא נמצאת בשיא היא הצלחה מרשימה ללייב ניישן שהביאה אותה לארץ. גם ההתנהלות והארגון התפעולי של ההופעה היו יוצאים מן הכלל והשלימו את האווירה. אימג'ן דראגונס סיפקה ערב משובח של להקה שהגיעה הנה כדי לחבק את הקהל – וקיבלה חיבוק (ולחות) בחזרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה