ויראלי

כוכבת "הסופרנוס" בצעד מפתיע: פתחה אונליפאנס בגיל 51

אחת מהכוכבות המוכרות ביותר בסדרה האייקונית "הסופרנוס" הפתיעה את מעריציה השבוע לאחר שפתחה חשבון אונליפאנס בגיל 51. כמה היא לוקחת עבור מנוי חודשי לתמונות הנועזות?
מערכת ice | 
ג'יימס גנדולפיני, כוכב הסופרנוס (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
אומנם אחת הסדרות הכי טובות של HBO  - "הסופרנוס" - נגמרה ב-2007, אך מתברר כי הכוכבים שלה עדיין מצליחים לעורר הד בביצה ההוליוודית. הפעם מדובר בשחקנית זוכת פרס האמי, דראה דה מתאו שלקחה צעד נועז ופתחה בגיל 51 עמוד אונליפאנס.
דה מתאו הודיעה על המהלך בסטורי אחד ויחיד באינסטגרם, ובו צירפה את הלינק לעמוד החדש (שגם מופיע בביו שלה) והזמנה להצטרף לשידור החי מהפלטפורמה. כמה תמונות שעלו בינתיים הן די מרומזות ומציגות עירום חלקי. כמו כן, נודע כי היא גובה עבור התמונות הנועזות 15 דולר לחודש.
לפני שדה מתאו בחרה להיכנס לאפיק הזה, היא הייתה ידועה בעיקר בזכות דמותה של אדריאנה לה סרבה בסדרה "הסופרנוס". לצד זאת כיכבה בספין אוף הכושל של "חברים" - "ג'ואי" בתור אחת משבע האחיות של ג'ואי, "עקרות בית נואשות", "גוונים של כחול" ועוד. עם זאת, נדמה כי כל אלו לא הצליחו לסייע לעתידה הכלכלי לכאורה וכעת היא נאלצה ללכת בכיוון אחר, אך לא מאוד נדיר ביחס לכוכבים אחרים. נזכיר כי גם לכוכבים אחרים בביצה ההוליוודית יש אונליפאנס ובהם קארדי בי, דניס ריצ'רדס, כריס בראון ונוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה