ויראלי

רגע אחרי הגירושים: הקאמבק המפתיע של בריטני ספירס נחשף

רק מעט יותר משנה עברה מאז הכריזה בריטני ספירס כי על בני משפחתה ומנהליה להיכנס לכלא על שנות המשמורת שעברה, וכעת נראה שהזמרת משנה כיוון
שירה יום טוב | 
בריטני ספירס (צילום יוטיוב/ TheEllenShow)
בריטני ספירס עלתה לכותרות השבוע דווקא בגלל סיפור פרידה וגירושים מבעלה לשעבר סם אסגרי. אך הבוקר דיווחים מצביעים על כוונת קאמבק מפתיעה מצידה של כוכבת הפופ. הכיוון הוא לא לגרוש הטרי אלא לדמות מפתיעה אחרת בחייה, שרק לפני שנה וקצת הכריזה בעניינה הכרזות קשת - אביה ג'יימי ספירס שעומד במרכז סיפור האפוטרופסות הלא ברור של הזמרת.
לפי הדיווחים, בריטי שוקלת לתקן את מערכת היחסים שלה עם אביה המנוכר ג'יימי ספירס. נזכיר כי יוצרת הלהיטים אמרה בעבר שהיא רוצה את אביה בכלא בעקבות 13 שנות האפוטרופסות שלו עליה, לבעקבותיהן האשימה אותו בהתעללות וכליאה.הסיפורים הפכו לדאגתם של מעריצים רבים ברחבי העולם כולל קמפיין "שחררו את בריטני" שהפך את האב לדמות מושחרת לאור השמועות על ניצול ביתו הכוכבת וההתעללות במסגרת האפוטרופסות.
מקורות אמרו למגזין TMZ שמאז הפרידה מבעלה סם אסגרי מוקדם יותר החודש, בריטני רצתה לפנות לג'יימי, שחולה כרגע. ג'יימי, שנכנס ויוצא מבית החולים במשך חודשים, סובל מזיהום בעקבות ניתוח החלפת מפרק ברך שעבר.
הוא אמור לעבור ניתוח נוסף ביום שישי, ואיבד יותר מ-25 קילו בגלל מצוקותיו הבריאותיות, לפי הרשת.
בריטני, שהסדר האפוטרופסות של אביה עליה הופסק בנובמבר 2021, נמצאת כעת בקשר עם בן משפחה אחד בלבד - אחיה בריאן. הוא דיבר בפומבי רק פעם אחת על מצבה המשפטי המורכב, והודה בפודקאסט ביולי 2020 ש"לראות שמישהו כל הזמן אומר לך לעשות משהו חייב להיות מתסכל".
מערכת היחסים של בריטני ואביה הגיעה לשפל של כל הזמנים בשנת 2021, כאשר בריטני אמרה שהקרובים לה ביותר "צריכים להיות כולם בכלא" על תפקידם בביסוס האפוטרופסות שלה מלכתחילה.
"גברת, אבא שלי וכל מי שמעורב בזה וההנהלה שלי, שמילאו תפקידים ענקיים בהענשתי כשאמרתי 'לא' [לצאת לסיבוב הופעות] - גברתי, הם צריכים להיות בכלא", היא אמר בזמנו.
"שיקרתי ואמרתי לכל העולם שאני בסדר ואני מאושרת", המשיכה. "הייתי בהכחשה. הייתי בהלם. אני בטראומה...בכנות, זה עדיין נואש לי בכל יום שאני מתעוררת איך המשפחה שלי הצליחו לעשות את מה שהם עשו לי... זה היה מדכא ומשפיל!!!!"
נזכיר כי במסגרת האפוטרופסות של אביה, נשלט כספיה של הזמרת על ידי אביה באמצעות הסדר חוקי. האפוטרופסות - שנועדה לראשונה להיות זמנית - הוקמה ב-2008 לבקשתו של ג'יימי בעקבות ההתמוטטות הפומבית של בתו בסוף 2007, שבא בעקבות הגירושים שלה מקווין פדרליין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה