ויראלי

אורנה בנאי גורמת לסערה: מדוע עשרות מתקשרים לקבל סיוע?

בעקבות הפוסט שכתבה השחקנית אורנה בנאי, כביכול, לאמה לטובת קידום הסדרה 'יניב ברשת 13, קו המצוקה של אל"י – האגודה להגנת הילד חווה עומס של מטופלים המתקשרים לקבל סיוע
מערכת ice | 
אורנה בנאי (צילום פלאש90)
ערן צימרין, נשיא אל"י, האגודה להגנת הילד, מתייחס לפוסט שכתבה השחקנית אורנה בנאי, "מדם ליבה", כפי שהיה אמור להיתפס, אך בסופו של דבר התברר כמהלך יחצ"ני לסדרת הטלוויזיה 'יניב'  ברשת 13 שבה היא משחקת.
"הפוסט שכתבה השחקנית אורנה בנאי והפך בן רגע לוויראלי, אכן נגע ללב ולו בשל ההבנה שעוצמה כזו של רגשות קשים הצטברו להם יחד כ"כ הרבה שנים עד שהיה צורך להדהד אותם", הסביר צימרין. "לעיתים נדרשות הרבה שנות התבגרות והבשלה של הנפש כדי לחבר רגעי ילדות וחוויות לכדי סיפור שלם שהכותב או הכותבת, במקרה הנדון, הם השחקנים הראשיים בו".

עוד הוסיף: "עם זאת, במקרה הנדון, הכל היה חלק מקידום סדרת טלוויזיה, אך במציאות חשוב להגיד ולהעלות על סדר היום את העניין, כי ישנם אנשים, החווים פתאום טריגרים בהווה או כשהם הופכים להורים, שמעלים זיכרונות  ורגעים בילדות שלהם. למשל, הרגעים שבהם חוו את ההורים בעוצמות, בפגיעות, בחולשה, בחלקים שפצעו משהו. אבל רק כשאנחנו מתבגרים, מבשילה ההבנה, שהפגיעות יצרה בתוכנו פצע ואנו מתחילים להיות ערים אליו ולחוות אותו שוב, כי הוא נמצא שם ומפריע לנו ואז אנחנו מבינים שאנחנו יכולים/ צריכים  לטפל בו".
לסיום הסביר: "ואפשר בכל מי שחווה אירועים כאלה  ולהחזיר אותם לשיגרה ולמסוגלות לחיות באופן שלם ובהיר יותר עם סיפור חייו. הפוסט שכתבה אורנה בנאי היה רק "משחק", אך במציאות ישנם אנשים פרטיים ו/או משפחות הסובלים מהתעוררות של טראומה כזו או אחרת מעברם. ביומיים האחרונים, קו הסיוע של אל"י נותן מענה לציבור שנחשף לפוסט, והתעוררו  אצלו טריגרים שונים המעיבים על השיגרה ומפריעים להם לתפקד. אם גם אתם חווים רגשות דומים, חוסר תפקוד, קו המצוקה שלנו והמטפלים עומדים לרשותכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה