ויראלי

צוקרברג ומאסק בדרך לקרב איגרוף? מנכ"ל פייסבוק בתגובה מפתיעה

קרב האגרוף המדובר בעולם מוטל בספק: בשיחה עם עובדי חברת מטא, נשאל המנכ"ל מארק צוקרברג האם יילחם מול אילון מאסק, והשיב: "אני לא בטוח"
מערכת ice | 
מארק צוקרברג ואילון מאסק (צילום shutterstock)
כבר למעלה מחודש שהעולם עוצר נשימתו וממתין לקרב הענקים: מנכ"ל מטא (פייסבוק) מארק צוקרברג ומנכ"ל SpaceX וטוויטר אילון מאסק, בתוך זירת איגרוף. אבל תאריך ומיקום עדיין לא, וכעת גם נראה שכל קיום האירוע מוטל בספק.
לפי דיווח ברויטרס, צוקרברג שוחח אתמול עם עובדי חברת מטא, ובתשובה לשאלת אחד העובדים האם הקרב יתקיים, השיב: "אני לא יודע. אין לי עדכון רשמי על זה. אני לא בטוח שזה הולך להתקיים".
רעיון הקרב ההזוי החל בחודש יוני כאשר מאסק פרסם הודעה בטוויטר כי הוא "מוכן להיאבק בכלוב" עם מנכ"ל מטא. צוקרברג הגיב אז בצילום מסך של הציוץ של מאסק, עם הכיתוב "שלח לי מיקום". לאחר מכן מאסק השיב: "ווגאס אוקטגון". האוקטגון הוא מזרן התחרות והאזור המגודר המשמש לקרבות UFC.
בהמשך דובר בין השניים כי הקרב שזכה כבר לכינוי "קרב המאה", יתקיים בלאס וגאס, אבל לא נקבע מיקום מדויק. לפני כשבועיים נראה היה כי צוקרברג לוקח ברצינות את קרב האגרוף הצפוי, ולקח אימונים פרטיים עם שני אלופי עולם: אלכס וולקאנובסקי, אלוף העולם במשקל נוצה וישראל אדסניה, אלוף עולם במשקל בינוני. אדסניה אף העלה פוסט בעמוד האינסטגרם שלו בו הוא מתאמן עם צוקרברג בחדר כושר, ומייסד מטא הגיב לו "תענוג להתאמן איתך".
היריבות בין מאסק לצוקרברג שברה שיאים לאחר שמייסד מטא השיק החודש את הרשת החברתית החדשה ת'רדס שאמורה להתחרות בטוויטר של מאסק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה