ויראלי

ג'יג'י חדיד נעצרה במהלך החופשה על החזקת סמים

הדוגמנית בת ה-28 ואחת מחברותיה נלקחו למעצר לאחר שפקידי מכס מצאו לכאורה "מריחואנה ואמצעים לעישון" במזוודותיהם; בית המשפט קבע קנס של 1,000 דולר עבור שניהן, ללא רישום פלילי
מערכת ice | 
ג'יג'י חדיד (צילום יוטיוב/ TODAY)
דוגמנית העל ג'יג'י חדיד נעצרה בגין החזקת סמים בזמן חופשה באיי קיימן בתחילת החודש, כך על פי התקשורת המקומית. הדוגמנית בת ה-28 ואחת מחברותיה נלקחו למעצר לאחר שפקידי מכס מצאו לכאורה "מריחואנה ואמצעים לעישון" במזוודותיהם ב-10 ביולי, כך דווח ברשת החדשות Cayman Marl Road.
חדיד וחברתה, לאה ניקול מקארתי, נעצרו בחשד לייבוא סמים וכלים המשמשים לצריכה. השניים הועברו לבית המעצר ושוחררו מאוחר יותר בערבות. חדיד ומקארתי הופיעו בבית המשפט ב-12 ביולי, שם הואשמו רשמית. שניהן הודו באשמה ונקנסו ב-1,000 דולר כל אחת, ללא רישום פלילי. 

"ג'יג'י נסעה עם מריחואנה שנרכשה באופן חוקי בניו יורק עם רישיון רפואי", אמר נציגה של חדיד לתקשורת. "זה גם חוקי לשימוש רפואי בגרנד קיימן מאז 2017. אין לה רישום פלילי והיא נהנתה משאר הזמן שלה על האי".
 
על פי הדיווחים, החברים שהו בפאלם הייטס, מלון בוטיק יוקרתי שהפך למקום נופש פופולרי עבור סלבים. ברשתות החברתיות, נראה שחדיד לא נתנה למעצר לבאס את החופשה, כאשר העלתה תמונות בבגד ים מיום ההולדת של מקארתי על האי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה