ויראלי

המעריץ של אייל גולן הולך רחוק: זה הקעקוע שעשה למענו

המעריץ קעקע את המילים של השיר 'נעצר העולם' על גופו: "את שהלכת והשארת בי כאב, עזבת לא אמרת לי מדוע, פתאום נעלמת ולקחת לי ת'לב, נשארתי לבד כאן שרוע, איך רק אתמול את היית לידי כאן, כה יפה וצוחקת, ברגע אחד הכול התהפך, עכשיו דמותך מתרחקת"
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום אלוני מור)

לאייל גולן יש קהל מעריצים גדול וגם ותיק שרץ איתו יחד כבר כמעט 25 שנים, מאז הפך לאחד הזמרים הכי חשובים בתרבות הישראל. אחד המעריצים שלו החליט לקחת רחוק את האהבה לגולן ועשה לו מחווה שרק מעריץ אמיתי יכול לעשות

על גופו, קעקע המעריץ את המילים של השיר 'נעצר העולם': "את שהלכת והשארת בי כאב, עזבת לא אמרת לי מדוע, פתאום נעלמת ולקחת לי ת'לב, נשארתי לבד כאן שרוע, איך רק אתמול את היית לידי כאן, כה יפה וצוחקת, ברגע אחד הכול התהפך, עכשיו דמותך מתרחקת".
כמובן שהוא קעקע גם את הפזמון: "החיוך נעלם נעצר העולם, מיום שעזבה ואיננה, חלפו השעות אבדו התקוות, אמרו לי היכן אמצאנה, החיוך נעלם נעצר העולם, מיום שעזבה ואיננה, חלפו השעות אבדו התקוות, ליבי מבקש בואי הנה.
גולן מקבל הרבה אהבה לאחרונה, גם במישור הזוגי שלו. בטח על השמועות לקאמבק של דניאל גרינברג והגרוש שלה, אייל גולן, כאשר על פי פרסום ראשון של יפעת הללי במאקו, עוד מבהירים בסביבתם כי זה "כבר מרגיש הרבה מעבר ל'רק חברים טובים שנפרדו בטוב למען הילדים'". השניים אף מתכוונים לטוס ביחד עם חברים בשבוע הקרוב ליוון לחופשה, שיבלו בה יחד. זה כבר לא יכול להיות מקרי.
 



ממש לא מזמן גרינברג וגולן התארחו במסיבה של הדי ג'יי המפורסם עופר ניסים ורקדו מחובקים ברחבה, צמודים מתמיד ואפילו שוב נראים מאוהבים. השניים תועדו על ידי אחד האורחים ונראה שזה לא מנע מהם ליהנות מהרגע

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל
    גל לוי 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלך אין עלייך אייל
    סגור