ויראלי

קשישה בת 81 נעצרה בחשד לניסיון רצח של קצין משטרה

לודמילה ריאביק, קשישה בת ה-81 מרוסיה שקשוקה למאפיה הרוסית וחשודה במספר מקרים קשים, נעצרה בימים האחרונים בחשד לניסיון רצח של קצין משטרה מקומי. לא תאמינו איך המשטרה תפסה לאותה
מערכת ice | 
לודמילה (צילום צילום מסך מתוך יוטיוב)
לודמילה ריאביק, קשישה בת ה-81 מרוסיה, נעצרה בימים האחרונים בחשד לניסיון רצח של קצין משטרה מקומי. ריאביק, שמקושרת למאפיה הרוסית, איימה בעבר להרוג אדם עם רובה צייד, הכתה שוטר מקומי, וכעת היא מואשמת גם בניסיון רצח של קצין משטרה, אחרי שהורתה לרצוח אותו תמורת פרס כספי גבוה. כך על פי דיווחים בתקשורת המקומית.
ריאביק עשויה לקבל עונש מאסר ממושך על אותה עבירה, זאת לאחר שעבריינים מקומיים הלשינו עלייה למשטרה והיא נעצרה. על פי החשד, לודמילה יצרה קשר עם מספר אסירים לשעבר  והציעה להם מיליון רובל רוסי (כ-40,500 שקל) עבור הרצח של קצין המשטרה. על פי הדיווחים, מהניע לרצח אינו ברור, אך על פי החשד אותה שוטר איים עליה בדרך שעדיין לא ברורה, והיא החליטה לנקום.
ריאביק תכננה הכל בפרטי פרטים. היא שרטטה מפה עם הוראות הגעה לביתו של קצין המשטרה וסיפרה לאותם אנשים שהציעה להם את הסכום עבור רצח השוטר היכן הוא מתגורר. 
המשטרה החליטה לעשות לה תרגיל מהסרטים. היא פרסמה תמונות מזויפות של אותו בלש כשהוא "מת" עם איפור של דם מסביב לצווארו. התמונות הועברו למקורבים ללודמילה שאותם שלחה לרצוח את השוטר, ואלה העבירו לה את התמונות. כצפוי, לודמילה נסעה לביתו של אותו קצין משטרה  לבדוק אם הוא שם. השוטרים הורו לבני משפחתו להגיד לה שהוא נרצח, ואכן כך קרה.
יום לאחר מכן היא שילמה להם את הסכום, וזמן קצר לאחר מכן היא נעצרה. בחיפוש שנערך בביתה של לודמילה לאחר מעצרה נמצאו  אקדחים, רובים, תחמושת, גרזנים ועוד. כעת, לודמילה מחכה לגזר הדין שתקבל בבית המשפט, כשהיא במעצר כמובן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה