ויראלי

אימה בטיסה: פצועים במערבולת אוויר קטלנית - "המטוס נפל ואנשים עפו"

דרמה ענקית בשמיים: טיסת HA451 של חברת הוויאן איירליינס שהייתה בדרכה מהונולולו לסידני, נקלעה למערבולת אוויר קטלנית, במסגרתה שבעה אנשים נפצעו כשארבעה מהם פונו לבית החולים: "המטוס פשוט נפל. היה מולנו אדם שעף למעלה כשהראש שלו פוגע חזק בתקרה, ולאחר מכן הוא התרסק ברצפה"
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
טיסה יכולה להיות חוויה מרגשת ונעימה, אך מאידך, יכולה להיות גם חוויה שמשאירה בכם צלקת לכל החיים. זה בדיוק מה שקרה לטסים בטיסה HA451 של חברת הוויאן איירליינס בשבוע שעבר, אחרי שבמהלך הטיסה, מערבולת אוויר קטלנית גרמה למטוס לצנוח במהרה אל הקרקע, ולנוסעים שלא היו מוכנים לכך להיפצע בצורה לא נעימה, כאשר למעשה שבעה אנשים נפצעו בטיסת האימים ונזקקו לטיפול רפואי, כשארבעה מתוכם פונו לבית החולים.
הטיסה יצאה ביום שישי שעבר מהונולולו שבארצות הברית לסידני שבאוסטרליה. על הטיסה היו 163 נוסעים ועוד 12 אנשי צוות, 157 אנשים בסך הכל. המטוס נקלע במהלך הטיסה לסערה בשמיים, שגרמה לאותה מערבולת אוויר קשה. 
בראיון לרשת החדשות ABC, אחת הנוסעות שהייתה על הטיסה, סולטן בסקוניאלי, סיפרה על רגעי האימה: "המטוס פשוט נפל. היה מולנו אדם שעף למעלה כשהראש שלו פוגע חזק בתקרה, ולאחר מכן הוא התרסק ברצפה. לא היינו מוכנים למה שקרה". נוסע נוסף סיפר: "לא היה בכלל זמן לחגור, מיד אחרי ההתרעה של הטייס הכל צנח ואנשים עפו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה