ויראלי

כוכב נבחרת ישראל הצעירה בעננים: צפו בתיעוד ששבר את הרשת

דניאל פרץ, כוכב נבחרת ישראל הצעירה שהיה הגורם המרכזי ביותר לעלייה ההיסטורית לחצי גמר אליפות אירופה אחרי ניצחון על גיאורגיה, שוב שובר את הרשת עם תיעוד נדיר שהעלה ממיטת בית המלון. צפו
מערכת ice | 
נבחרת ישראל חוגגת (צילום אסי קיפר)
הישג מדהים לנבחרת הכדורגל הצעירה של ישראל: חניכיו של גיא לוזון העפילו אמש (שבת) לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 21, ועשו היסטוריה ענקית כשהפכו לנבחרת הישראלית הראשונה שמגיעה למעמד הזה. אל הניצחון מתווסף בונוס בדמות העפלה כמעט בטוחה גם לאולימפיאדה בצרפת, שכן הנבחרת תצטרך לקוות שאחת משתי הפייבוריטיות הגדולות לזכייה בטורניר, אנגליה או צרפת, יעפילו לחצי הגמר של הטורניר.
מדינת ישראל עצרה אמש את נשימתה, אחרי שבתום 120 דקות מותחות במיוחד בגאורגיה, לעיניי כ-44 אלף צופים מקומיים נלהבים בעיר הבירה טבליסי, שתי הנבחרות הלכו לדו קרב פנדלים מותח במיוחד, בסיומו נבחרת ישראל שוב חגגה בבעיטות מהנקודה הלבנה, בדיוק כפי שהעפילה לטורניר עצמו, ושלחה מדינה שלמה לחגוג את ההישג הנדיר.
מי שגנב את ההצגה הוא השוער דניאל פרץ, שעצר את אחד הפנדלים והעניק לישראל במו ידיו את העלייה ההיסטורית. למרות זאת, פרץ, שספג כרטיס צהוב, ייעדר ממשחק חצי הגמר. בתוך כך, השוער, שזכה בתואר השחקן המצטיין בפעם השנייה, שוב שבר את הרשת אחרי שהספיק להעלות תמונה שלו מתנשק עם חברו לחדר ההלבשה ועוד תמונה שלו שוכב יחד עם אוסקר גלוך על המיטה במלון, הוא שוב העלה תמונה שהפכה ויראלית במיוחד, אחרי שהצטלם עם שני הגביעים בהם זכה במיטתו במלון, וזכה למבול של תגובות ולייקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה