ויראלי

דרמה בלונה פארק: זו הסיבה המפחידה שרכבת ההרים הושבתה

דרמה בלונה פארק שבצפון קרוליינה: מבקר שהגיע לפארק השעשועים זיהה סדק בעמוד התמיכה של רכבת ההרים, זאת בזמן שמבלים היו בנסיעה עלייה
מערכת ice | 
רכבת הרים (צילום unsplash)
דרמה בלונה פארק שבצפון קרוליינה: מבקר שהגיע לפארק השעשועים זיהה סדק בעמוד התמיכה של רכבת הרים שמופעלת בפארק השעשועים, זאת בזמן שמבלים היו בנסיעה עלייה. 
המבקר שזיהה את הסדק הוא ג'רמי וגנר, שפרסם שלשום (שישי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא העלה תיעוד של הסדק ברכבת ההרים Fury 325 בפארק השעשועים Carowinds. וגנר אף תייג את הפארק והעביר את התיעוד לגורמים הרשמיים בפארק, שהשביתו את רכבת ההרים.
הדובר של פארק השעשועים סיפר לרשת "פוקס ניוז" כי צוות התחזוקה של הפארק עורך בדיקה של הרכבת בזמן שהיא כאמור סגורה. בהצהרה הרשמית שלו מסר הדובר כי "פאר השעשועים Carowinds סגר את רכבת ההרים את Fury 325 לאחר שלאנשי הפארק נודע על סדק בחלק העליון של עמוד התמיכה".
עוד הוסיף הדובר כי "צוות התחזוקה של הפארק עורך כעת בדיקה יסודית ורכבת ההרים תישאר סגורה עד להשלמת התיקונים. בטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו מעריכים את הסבלנות וההבנה של האורחים במהלך תהליך זה. כחלק מפרוטוקולי הבטיחות המקיפים שלנו, כל הרכיבות, כולל ב-Fury 325, עוברות בדיקות יומיות כדי להבטיח את תפקודן התקין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה