ויראלי

שיר אלמליח מאשרת: היה קליק מהרגע הראשון

הדוגמנית שנפרדה מבן זוגה מייקל זנזורי לפני כשנתיים, סיפרה על הקשר החדש שלה וגם על מה גרם לה לחשוף את מערכת היחסים החדשה בחייה דווקא עכשיו
מערכת ice | 
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)

אחת הרווקות הנחשקות בישראל בשנתיים האחרונות היא הדוגמנית שיר אלמליח. לאחר שנפרדה מבן זוגה ואב ילדיה לפני קצת יותר משנתיים, לאחרונה ערכה אלמליח ריאיון למאקו בו סיפרה על הקשר החדש שלה עם דותן שטרן.

דותן טען כי הוא זה שהתחיל עם שיר לאחר שהייתה באירוע שלו, ושיר אכן אישרה: "הוא נראה לי אדם ממש טוב, ממש רגיש, וזה היה ברור שהיה קליק, הילדים שלי כבר פגשו אותו ואפילו נתנו לו שם חיבה "דותני", לא הצהרתי שאני לא רוצה עוד ילדים, אמרתי שמבחינתי עשיתי את שלי אבל לעולם אי אפשר לדעת, החיים מפתיעים, למדתי שאי אפשר להצהיר על כלום".
 


שיר אלמליח בת ה-33 היא אחת הדוגמניות העסוקות בישראל בשנים האחרונות. ב-2013 נישאה לכדורגלן אלרואי כהן אותו הכירה בגיל נעורים בעיר הולדתם קריית שמונה, אולם בשנת 2016 השניים נפרדו. לאחר מכן הייתה במערכת יחסים עם איש הנדל"ן האיטלקי יהודי מייקל זנזורי, השניים התחתנו ואף נולדו להם שני ילדים. כאמור הם נפרדו לפני כשנתיים. כעת נראה כי אלמליח נכנסה למערכת יחסים שלישית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה