תקשורת ומדיה

דיאן שוורץ חושפת: "הצלם התפרץ לחדר ההלבשה, נדחקתי לפינה"

אחד מהשמות המדוברים בשנה האחרונה הוא זה של הדוגמנית ויוצאת "האח הגדול", דיאן שוורץ. הדוגמנית מספרת על התקופה האחרונה בה עברה לטענתה הטרדות על מסלולי הדוגמנות
מערכת ice |  1
דיאן שוורץ

אחד מהשמות המדוברים בשנה האחרונה הוא זה של הדוגמנית ויוצאת "האח הגדול" דיאן שוורץ. לאחר שיצאה מבית האח ספגה שוורץ מגוון דעות מאנשים ברחוב, ובשבועות האחרונים הייתה הדוגמנית בקשר זוגי עם נהג הפורמולה 1 לאנס סטרול, בנו של אחד האנשים העשירים בעולם לורנס סטרול.

בריאיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" סיפרה שוורץ על התקופה האחרונה, בה עברה הטרדות על מסלולי הדוגמנות: "זה שאני עובדת עם בגד ים לא נותן לגיטימציה להטריד אותי", אמרה דיאן והמשיכה: "צעדתי בשתי תצוגות אופנה במיאמי והתבקשתי להגיע לביתו של הצלם, הרמתי גבה אבל זרמתי כי זה קורה לפעמים, בדרך כלל יש גם סטייליסט ואיש הפקה אבל הפעם היה רק צלם, נכנסתי ומדדתי והוא התפרץ אליי אל תא המדידה, נדחקתי לפינה", שחזרה שוורץ את מה שאירע.
 


היא המשיכה לספר: "עניתי באסרטיביות שאני לא צריכה עזרה ופשוט הלכתי, הוא ניסה להשאיר אותי אצלו אבל אמרתי לו שיש לי עוד צילומים, בבוקר קיבלתי הודעה כי הצילומים התבטלו. בעבר זה קרה לי גם בארץ, הצטלמתי בהלבשה תחתונה והוא שלח לי תמונות שלא היה צריך לשלוח, הרגשתי הכי לא בנוח, במקום לשלוח לי מונית הביתה הוא הציע לי להקפיץ אותו, הרגשתי חרדה, יצאתי והזמנתי מונית, אין מה לעשות יש אנשים פחות טובים בתעשייה".

למרות תגובות פחות טובות ברשתות החברתיות על ההופעות וחוסר הצניעות שלה באירועים, שוורץ נשארת חזקה: "זו העבודה שלי ואני באה לעשות אותה, זה לא נותן סיבה להיכנס לי לחדרה הלבשה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליהודים יש פתרון מניעה לדברים כאלו
    שלי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קיראו לי חשוכה - אבל זה מציל מ-ה-מ-ו-ן דברים קוראים לזה הלכות ייחוד ... כדאי ללמד וליישם. לגויים גם יש פתרון לקחת את אחיך או מישהו שאת בוטחת בו כמאבטח אישי צמוד ולא לחתום על שום עסקה שהוא לא כלול בה...
    סגור