ויראלי

קייסי זפטה חושפת: זה הדייר מבית האח הגדול שאיתו יצאה

יוצאת העונה האחרונה של הישרדות, קייסי זפטה, שיתפה את עוקביה במהלך שאלות תשובות שביצעה בחשבון האינסטגרם שלה, כי קיימה קשר רומנטי בעבר עם אחד מדיירי העונה הנוכחית של האח הגדול
מערכת ice |  6
קייסטי זפטה (צילום אינסטגרם)
כוכבת העונה האחרונה של "הישרדות", קייסי זפטה, הצליחה להפתיע את העוקבים שלה כאשר ענתה על שאלה שנשאלה במסגרת תיבת שאלות תשובות שפתחה בסטורי החשבון האינסטגרם שלה.
זפטה פתחה תיבת שאלות תשובות בחשבון האינסטגרם שלה המונה מעל 120 אלף עוקבים, אחד מהעוקבים שאל את זפטה באיזה גיל היה החבר הראשון שלה. זפטה ענתה וכתבה כי הייתה בת 15 בזמן שיצאה עם החבר הראשון שלה. בנוסף, זפטה חשפה מידע מסקרן נוסף.
זפטה הוסיפה ושיתפה כי החבר המדובר נמצא כעת בבית האח הגדול וכי הנשיקה הראשונה שלה הייתה איתו בגיל 16: "הנשיקה הראשונה שלי הייתה בגיל 16 עם מישהו מהעונה הנוכחית של "האח הגדול".
זפטה לא הסתפקה בכך וסיפקה רמז למי זה. היא פתחה סקר בו רשמה ארבעה שמות אפשריים שאחד מהם, הוא אותו בר מזל. בין השמות ניתן למצוא את הדיירים הבאים: שניר, אלון, גיא ורוי.
כזכור, במסגרת סבב נוסף של שאלות תשובות שביצעה זפטה בעבר, היא התפוצצה על שאלה שלטענתה, חדרה למרחב האישי שלה בצורה מוגזמת. לאחר שהציגה את הבית החדש שלה, אחת מעוקבותיה שאלה אותה מאיפה הכסף לבית?
זפטה השיבה: "אני אתחיל ואומר שזו שאלה דוחה בעיניי, ארחיב שלדעתי להיכנס לכיס של בן אדם אחר זה אחד הדברים היותר שטחיים ועצובים שאפשר לעשות. הסיבה שאני עונה היא נטו כדי להבהיר פה שלדבר עם אנשים על כסף זה סופר לא מנומס וחצוף".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    קייסי יא בטטה (ל"ת)
    שקד 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    היא גרה בתל אביב
    נטע 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז זה מצמצם את האפשרויות לגיא ורוי
    סגור
  • 4.
    אמת
    תום 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי זו?? עוד כלומיניקית
    סגור
  • 3.
    אממ מאיפה הכסף
    יודה 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אה?
    סגור
  • 2.
    מאיפה הכסף?
    פטיש ברזל 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הכסף שהיא קנתה בו את הבית. הוא על חשבון כל הטיפשות והסרוטות שרצות ליקנות כל שייט של הסלב בשקל בארץ מפרסמות. כן גם על גב השואלת היא קנתה את השיש בבית ! חחחחח
    סגור
  • 1.
    זה ברור
    אני 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רוי איך לא . נישק את כל המי ומי את הנשיקה הראשונה שלהן. אבל חומלים לו הוא עבר טראומה נוראית וזה ההשלכות במקום להתמודד (אין דרך להתמודד) ככה הוא התמודד עד היום. נשלח לנשמה שלו חיבוק והחלמה מפוסט טראומה. הוא חווה אותה פעמיים גם בפגיעה וגם מהילדים בבתי הספר ילדים ונוער זה עם אכזר
    סגור