ויראלי

אילנית לוי מרוסקת: "רציתי להקיא מפחד, השטן הזאת"

אילנית לוי שצפתה גם היא בסרטונים האלימים והקשים לצפייה מהפעוטון באילת, סיפרה בכאב על התחושות שלה: "הלב שלי נשרף על ההורים שצפו בזוועות האלה שבוצעו על ילדיהם. לא יהיה להם מזור אמיתי לעולם, גם אם היא תשב בכלא כל החיים

מערכת ice |  4
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
אחרי שנחשף תיעוד מחריד, המעלה חשד חמור לאלימות של גננת בתינוקות חסרי ישע בגן ילדים באילת. מגישת קשת 12 אילנית לוי שצפתה גם היא בסרטונים האלימים והקשים לצפייה סיפרה בכאב על התחושות שלה.
היא כתבה באינסטגרם שלה כי: "כבר יומיים אחרי שיצרו איתי קשר לגביי התעללות בגן פעוטות באילת, שאני מתחבטת עם עצמי, האם אני משתפת את הזוועות שראיתי וקראתי. רציתי להקיא מפחד, מזעם, ומתחושת החוסר אונים שהציפה לי את הגוף. ארבע סייעות בגן שהיו עדות לזוועות שוחררו היום למעצר בית. הגננת השטן הזאת תובא היום להארכת מעצר בשעה 12:00".

עוד הוסיפה: ""בסיפור כרמל מעודה הלחץ התקשורתי השפיע על ההחלטה, מעוות ומקומם אבל זאת המציאות. הלב שלי נשרף על ההורים שצפו בזוועות האלה שבוצעו על ילדיהם. לא יהיה להם מזור אמיתי לעולם, גם אם היא תשב בכלא כל החיים. שם הגן הוא "פעוטון אילנה קובר", שכולם ידעו את שמו של הרוע בהתגלמותו״.
זה לא נגמר שם והיא שיתפה סטורי עם תמונה של אחת האמהות וכתבה: "זאת בת אל, אם לשתי פעוטות שנחרב עליה עולמה אחרי שצפתה בסרטוני ההתעללות, אסור לנו לשתוק".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ולי בא להקיא מהפלולה המגעילה שלך
    RZ 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי את בכלל שעל כל דבר את מביעה דיעה . מי ישמע איזה אינטליגנטית . הכי מתאים לך להיות הפרזנטורית של חומרי ניקוי
    סגור
  • 2.
    אילנית לוי
    גלי 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני עבדתי בגנים הכי טובים שקוראים להם .המנהלות וכולן נחמדות בחוץ וההורים הדיבלים חושבים שזה אמיתי ופשוט רצים לרכב והעיקר חופש .5דקות לפני שההורים באים מחליפים להם ,מעירים אותם בצורה אגרסיבית ,וכשהדלת נסגרת כולן הופכות למכשפות .אני מאשימה גם את ההורים ,ברגע שהילד בוכה ולא רוצה להכנס צריכה לדלוק מנורה אדומה .סוף .ההורים לא פחות אשמים שתדעו .אם לא היה מתגלה עכשיו היו עוד הרבה ילדים אומללים.גם המלצות הם לא רואים וזה חרטה .בתכלס ילדים צריכים להגיע לגן שמחים וזה מה שנותן לדעת מה קורה עם הילד .ראיתי את מזלזלים בהם בעבודה שהייתי .חסרי סבלנות ממש ,מחכים רק לסוף היום ללכת הביתה .הכל הצגה בחוץ
    סגור
  • תגידי את אמיתית?!?
    אני 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבת שלי הייתה בגן הזה וממש לא בכתה בכניסה לגן.. לא היו סימנים כי הגננת דאגה לשטוף להם את המוח טוב טוב.. מתביישת בשבילך שרשמת דבר כזה. האשמה היחידה היא על המתעללות הדוחות שמביאים להם פרנסה טובה, והן בוחרות להתנהג בצורה כזאת לילדים רכים... ויותר מהכללל עבדת ראית מעשים כאלה לדברייך.. האם דיווחת?! האם את עשית משהו כדי לעצור את השואה כאחראי מבוגר?!
    סגור
  • 1.
    חיוב מצלמות
    אמא 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בגלל האלימות שיש בפעוטונים גידלתי את ילדיי עד חוק חינוך חובה. לצערי כל עוד אין חיוב מצלמות בשידור חי להורים בכל הפעוטונים, הגנים ובתי ספר ילדנו יכולים להיפגע באלימות מילולית וגם פיזית.
    סגור