ויראלי

פיצוץ בבית "האח הגדול": "את לא גרה פה לבד, תשחררי"

האח הגדול מתחיל לספק לנו דרמות לא קטנות, ובאחת מהן נוצר סכסוך בין לין לסתיו, שזעמה: "את לא גרה פה לבד, אין לי סבלנות יותר. יאללה, עכשיו תשחררי".
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחרי אחת העונות המוצלחות בתולדות "האח הגדול", העונה החדשה של הריאליטי האהוב ברשת 13 יצאה לאחרונה לדרכה, וכבר מתחילה לייצר דרמות חדשות. הבוקר (שלישי) פורסם קטע באתר רשת 13, בו שתיים מהדיירות, לין וסתיו, רבו אחת עם השנייה על חלוקת פן בבוקר, אחרי שסתיו טענה בפני לין שלוקח לה יותר מדי זמן ו"יש פה עוד אנשים", חוץ ממנה.
לין ייבשה את השיער ואמרה תוך כדי לסתיו, שדחקה בה לסיים ולהעביר לה את המייבש: "תחכי שהשיער שלי יתייבש כבר. כל השיער שלי רטוב, ממש. אם אני לא מספיקה לייבש אותו פה, אני הולכת למטבח. יופי שיש פה אנשים, אבל אני צריכה את זה רק פעם בשבוע, לא כל יום".
בתגובה, סתיו אמרה לה: "את לא גרה פה לבד", ולין הגיבה: "יופי שאני לא גרה פה לבד, גם את לא גרה פה לבד". סתיו השיבה: יופי, אז יאללה, עכשיו תשחררי. מחכים לך בחוץ לא? יפה, אז ביי. אין לי סבלנות כבר. יאללה סיימת? תודה. אנחנו צריכות לשים לב שאנחנו עושות את זה 4-5 דקות". לין הגיבה: "אני יודעת כמה זמן לוקח לי לעשות פן, אל תגידי לי כמה זמן זה היה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה