ויראלי

מצמרר: סרטון הטיקטוק שהעלתה החיילת ימים לפני שנרצחה בפיגוע

ליה בן נון ז"ל, שנרצחה בפיגוע האכזרי בדרום, העלתה סרטון לפני מספר ימים לטיקטוק שלה, בו היא מסכמת את השירות הצבאי שלה. צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
אמבולנס (צילום אוראל כהן)
פיגוע מזעזע במיוחד נגד חיילי צה"ל התרחש אתמול (שבת) בדרום, במסגרתו נרצחו שלושה חיילים - אורי יצחק אילוז, ליה בן נון ואוהד דהן ז"ל, שנרצחו אחרי ששוטר מצרי חדר לשטח ישראל וירה לעבר שניים מהם שהיו בעמדה, כשבהמשך, במהלך חילופי אש, נהרג חייל נוסף. אחת החיילות שהייתה בעמדה ונורתה למוות בפיגוע המחריד היא כאמור סמלת ליה בן נון, בת 19 מראשון לציון.
מספר שעות אחרי מותה של בן נון ז"ל, ברשתות החברתיות הופץ סרטון של בן נון ששיתפה בחשבון הטיקטוק שלה ימים בודדים לפני הפיגוע המחריד בו נרצחה,  בו נראית החיילת לבושה במדים ומספרת על חוויות מהשירות הצבאי שלה.
בסרטון בן נון ז"ל כותבת על גבי תמונות שרצות: "התגייסתי ללוחמת בחי"ר ורציתי לעבור למג"ב, קיבלתי מפקד כמו שהתפללתי כי לא רציתי מפקדת, במכין במכין היה מטורף ונהינתי ברמות והחלטתי שאני שוכחת ממג"ב. לא הייתי מרוצה מהשיבוץ של הגדוד, אבל ניסיתי להמשיך. נשארתי עם מאיה מהמכין והייתי מאושרת".
"היה נורא קשה להתחבר בהתחלה, בהמשך היה מצחיק ברמות בסגירות בשבת ובקושי רואים את הבית. מלא שינה בשטח. נשבענו. קפא לי התחת. קיבלתי להיות קלעית והכי הייתי מאושרת בעולם למרות שרציתי מפקדת חוליה, בשדאות היה סיוט אבל חוויה. כל שבוע מסע חדש והגוף כבר נשבר המחלקה הכי טובה בעולם. קיבלתי במסע את אופק (בובה של בובספוג). הכרתי חברות מדהימות והיינו כיתה חזקה. כמה חיכינו למסע כומתה. הייתי צמד של חן אהובתי. הענקת כומתה. פעם ראשונה שהרגשתי מוערכת בחיים שלי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל
    אזרחית 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קסם של בחורה, ת.נ.צ.ב.ה. כואב הלב
    סגור