ויראלי

השחקן המצליח יכנס לכלא? זו הסיבה שבתו ביקשה צו הרחקה

בתו של השחקן הוולשי, יואן גריפיד, מבקשת להוציא צו הרחקה לאחר מקרה שהתרחש בבית של בת זוגתו. באותו מקרה, בת הזוג של גריפיד הייתה בדירה והצו המדובר נוגע גם אליה
מערכת ice | 
תביעה (צילום pexels)
אתר הדיילי מייל חושף כי בתו הבכורה של השחקן יואן גריפיד, מבקשת להוציא צו הרחקה מאביה עקב תקרית שהתרחשה בביתם. באותה תקרית, הייתה מעורבת גם בת זוגתו הנוכחית, ביאקנה וואלאס ועל פי הדיווח, צו ההרחקה המדובר נוגעת לבת הזוג.
כזכור, וואלאס הכיר את חברתו בת ה-29 כאשר השניים היו בסט של סדרת הדרמה האוסטרלית "Harrow", סדרה שבה גריפיד השתתף. לאחר מערכת יחסים עם עליות ומורדות רבות, גריפיד הוציא צו הרחקה נגד גרושתו. בצו ההרחקה הוא ביקש למנוע מגרושתו להזכיר את שמו ברשתות החברתיות לפרק זמן של 3 שנים לפחות.
גריפיד שיחק בעבר בשלל סרטים וסדרות. אחד התפקידים המוכרים והאהובים שלו היה בסדרת הסרטים "ארבעת המופלאים" של מארוול. במסגרת טרילוגית הסרטים, גריפיד שיחק את "מיסטר פנטסטיק". בנוסף גריפיד שיחק בסרט שהצליח לזכות באוסקר - "בלאק הוק דאון".
סרט מצליח נוסף שבו השתתף השחקן הוולשי הוא "המלך ארתור". בגזרת סדרות הטלוויזיה, גריפיד שיחק בעבר בסדרת המתח "שקרן שקרנית" ובסדרת המדע הבדיוני האמריקאית "לנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה