ויראלי

שיא משתתפים במצעד הגאווה בירושלים; בן גביר ספג קריאות "בושה"

מצע הגאווה בירושלים יצא לדרכו בהשתתפות 30,000 - שיא של אנשים מאז החל המצעד. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הגיע לחפ"ק וספג קריאות "בושה"
מערכת ice |  1
מצעד הגאווה (צילום פלאש 90/ רוני עופר)
אחרי חודשים רבים של ציפיות והכנות בלתי פוסקות, מצעד הגאווה בירושלים יצא היום (חמישי) בשעות הצהריים אל הדרך בליווי של 30,000 אנשים בעיר הבירה, שצועדים תחת אבטחה כבדה מאוד.
על פי הערכות, ישנו שוטר אחד על כל חמישה מפגינים לערך, כשמדובר באלפי שוטרים ומאבטחים שהגיעו לאירוע, שנחשב בסיכון גבוה אחרי אין סוף איומים. מי שעוד הגיע לחפ"ק המשטרה הוא השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שהתקבל בקריאות "בושה".
30,000 הצועדים בירושלים מהווים את מספר השיא של צועדים במצעד הגאווה בעיר, כאשר ב-2016 היו במצעד כ-25 אלף אנשים, באותו המצעד בו נרצחה שירה בנקי ז"ל. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי לחדשות 12: "עושים את המיטב כדי להגן על הצועדים, התוכניות המקדימות הוצגו לשר בן גביר".
יו"ר האגודה למען הלהט"ב, הילה פאר, מסרה: "מדובר במצעד הגאווה החשוב אי פעם, אנחנו עומדים ועומדות כאן חזקים מתמיד, בחזית מאוחדת מול האיומים, ההסתה והשנאה למען ישראל שוויונית, דמוקרטית וסובלנית עבור כולנו. אין גאווה בלי דמוקרטיה וזאת התשובה ללהט״בופוביה שנוזלת מהממשלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפגנת הלהטבים
    אסתר שמואלי 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבינה מדוע בן גביר צריך להתבייש לאחר כל ההבטחה שהם זכו לה.הם אלה שיוצאים בהפגנת גאווה בשל מיניותם..לא מבינה מה הגאווה ומה כל הקרנס בל הזה?למי למה?חינוך חיובי עומד בסימן שאלה.מה כל החגיגה הזו??ועוד בירושלים.הריי הם ממדינת תל אביב שיצעדו שם.אם היו עושים זאת בדלת ביתיהם זה היה מכובד יותר.מה עוד שגם מתנגדי הרפורמה השתתפו כדי להסית.בקיצור..הזוי נ
    סגור