ויראלי

עדן בן זקן בחשיפה מפתיעה: "כשילדתי הגיע גם קושי"

בן זקן פתחה וכתבה בסטורי: "מהרגע שסיפרנו לו שיש לו אחות קטנה בדרך, הוא כל יום שאל מתי היא תגיע, אבל כשילדתי הגיע גם קוש, לפעמים הוא קצת מקנא ורוצה את אמא ואבא לבד"
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום שרית הפקות)
כחודש אחרי שילדה, הזמרת עדן בן זקן חשפה היום (שלישי) איך בישרה לבנה מישל כי יהפוך לאחר הגדול של בתה הקטנה - עמנואל. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה, היא שיתפה על החוויה האישית שלה.
בן זקן פתחה וכתבה בסטורי: "מהרגע שסיפרנו לו שיש לו אחות קטנה בדרך, הוא כל יום שאל מתי היא תגיע, אבל כשילדתי הגיע גם קוש, לפעמים הוא קצת מקנא ורוצה את אמא ואבא לבד".
 
עוד טענה: "אנחנו דואגים לעטוף אותו ולתת לו כמה שיותר אהבה גם ממנה ומשתפים אותו בכל דבר שקשור בגידול שלה, וכמובן שהוא בחר איתנו את השם. יש ימים שהוא פשוט לא עוזב אותה ורק רוצה לשמור עליה, וזו המתנה הכי גדולה בעולם". 
לא מזמן, בן זקן הודיעה על שמה של התינוקת בסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה, בו בנם הבכור של בן זקן ושוקי ביטון, מישל, חושף את השם של אחותו. "אני בכלל לא מעכלת אבל אני אמא לשניים", פתחה בן זקן את הפוסט הנרגש יומיים לאחר שפורסם בתקשורת כי הביאה לעולם בת, אחות לבנה הבכור מישל בן השלוש.
"אין לי מילים לתאר את החוויה המטורפת הזו שנקראת לידה, שהייתה הפעם חזקה ועוצמתית מתמיד, רגע שלא אשכח לעולם", כתבה בן זקן (28) ולא הוסיפה מעבר על מה שנרמז בין השורות.
"אני חייבת להודות לכל האנשים שעטפו אותי ודאגו לי, שבלעדיהם שום דבר לא היה אותו הדבר", ביקשה בן זקן להוקיר תודה לכל מי שלקח חלק בחווית הלידה.
"לשוקי שלי, השותף שלי, האהבה הכי גדולה שלי והאבא הכי מדהים בעולם", הודתה לבעלה שתועד עימה בצילום המשפחתי שצירפה לפוסט יחד עם שני ילדיהם. "לאמא שלי המלאך השומר שלי ולכל המשפחה היקרה שלי.
לדוקטור רונית אלמוג תודה מיוחדת לאחת והיחידה, כמה אני אוהבת אותך ואת מה שעשית עבורי לא אשכח לעולם, את אחת למיליון לא יודעת איך הייתי עוברת את החוויה הזאת בלעדייך נכנסת לי הכי עמוק ללב", הודתה בהתרגשות. "לבית חולים איכילוב ולצוות המסור, אילנה המיילדת שתמכה בי בצורה הכי טובה שיש ולקרולין המרדימה היקרה. 
למלון ליס על השירות, היחס החם, האהבה והדאגה שדאגו לנו לנחיתה רכה. תודה לבוגבו על המשלוח המהיר ושירות מעולה", הוסיפה בן זקן וביקשה לבסוף להודות גם למי שמשגיח עליה מלמעלה: "תודה לבורא עולם על הזכות, ועל המתנות הכי גדולות בחיי, מישל שלי והנסיכה הקטנה. 
"ולכם קהל יקר", לא שכחה בן זקן להודות למעל למיליון עוקביה ברשתות ומחוצה להן, "תודה על כל האהבה שלכם. אני קוראת הכל ומקבלת הכל ומבטיחה לכם שממש בקרוב אני מחזירה לכם אהבה", הבטיחה לסיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה