ויראלי

אורטל עמר במסר לקארין באומן: "חלמתי שאראה אותך בהיריון"

אורטל עמר כתבה על בתה של יהודית באומן שנפטרה: "זה שיר פרידה קשה, שיר פרידה מקארין, היא רצתה לחיות אבל הרצון להיות רזה הכריע. היא רצתה לבחור בחיים, אבל ההקאות ניצחו. זה שיר פרידה של יהודית, אמא שנלחמה עבור הבת שלה 15 שנה. זה שיר פרידה מתכתבי החברה שמתעסקים במשקל ומהרצון לשלמות שלא קיימת"
מערכת ice | 
אורטל עמר
טרגדיה ענקית. קארין באומן, בתה של יהודית באומן שאושפזה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים בלילה שבין ראשון לשני, הלכה לעולמה לאחר הדרדרות במצבה. קארין סבלה מקשיי נשימה ודלקת ריאות חריפה שפגעה במערכת החיסונית החלשה שלה. היא הייתה בת 37 בלבד במותה והותירה לא מעט אנשים שבורים.
אורטל עמר כתבה: "זה שיר פרידה קשה, שיר פרידה מקארין, היא רצתה לחיות אבל הרצון להיות רזה הכריע. היא רצתה לבחור בחיים, אבל ההקאות ניצחו. זה שיר פרידה של יהודית, אמא שנלחמה עבור הבת שלה 15 שנה. זה שיר פרידה מתכתבי החברה שמתעסקים במשקל ומהרצון לשלמות שלא קיימת".
עוד כתבה: "זה שיר פרידה מאישה חכמה מאד ואינטליגנטית שהבינה לאורך כל המסע שלה שהיא חולה, שכתבה עשרות יומנים שיום אחד יספרו את הסיפור שלה ולא הצליחה לעשות את הדבר הבסיסי - לאכול. זה שיר פרידה שלי ממך שאהבתי אותך מאד ועדיין, נכנסת לי עמוק ללב וחלמתי שיום אחד אראה אותך בהריון. עוד רגע היית אמורה לחגוג 37 ובחרת לחגוג בשמיים". 
המצב הבריאותי של באומן הדרדר משמעותית בתקופה האחרונה בשל מחלת האנורקסיה ממנה סבלה במשך שנים ושהביאה אותה לתת משקל קיצוני ומערכת חיסונית חלשה מאוד. יהודית שיתפה פוסט מרגש של בחשבון האינסטגרם שלה המתייחס למצב המורכב: "חוזר על עצמו מחלה ארורה תזהרו הורים שימו לב לפעמים הכל מטעה ואנו לא רואים מה שצריך לראות כי הן מתחזות ומנסות להסתיר את האמת הקשה".
  

כזכור, יהודית קיבלה מכתב מבתה לאחרונה בו היא כותבת על הקשיים שמלווים אותה בחיים: "אני פרפר בודד שחייה ונושמת, אך בתוכי העצב מתקתק, כי זוהי מחלה ללא שליטה. אוי אמא מסכנה מה עשיתי לך. את כלואה בתוך כלוב עם גוזלך ואת לא נושמת בכדי לאפשר לי לנשום. מאכילה אותי, רוחצת ומחזיקה אותי פרפר שבור ואת עושה הכל בכדי שאשרוד עוד ועוד. זה כואב כל כך מה שאת עוברת ואני אוהבת אותך כל כך ורוצה לשחרר אותך מהכלוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה