ויראלי

מגיש ערוץ 14 העליב את כתב חדשות 13? "קראת לי שמן?"

לאחר שאראל סג"ל תקף את ההפגנה בתל אביב, גליקמן בעקיצה: "ענק!! האיש שמשדר לצד מפיצי הפייק, הרעל וההסתה הגדולים ביותר לא מתבייש לדבר על התקשורת", סג"ל השיב: "אתה זוכר את הגמד מהיה היה? אז אמנם אתה יותר גבוה ויותר בריא אבל במהות אתם אותו דבר, בוס בוס תרביץ לו..."
מערכת ice | 
אביעד גליקמן (צילום חדשות 13)
ההפגנה המוזרה בתל אביב שכללה עגלות תינוק עם ארונות קבורה עטופים בדגלי ישראל, הציתו עימות חריף בטוויטר בין מגיש ערוץ 14 ו-103FM אראל סג"ל, לכתב המשפט של חדשות 13, אביעד גליקמן, בגלל מילה אחת שנכנסה לשיח.
סג"ל כתב: "תקשורת מעוותת שפתחה כאן מהדורות עם חצי שניה בסרטון של אבישי עברי וקברי חללי צה"ל, שותקת בפעם השניה בתוך שבוע. שוע שעבר עם הסרטון המחפיר עם הדגלים וקברי החללים והיום עם מיצגי ארונות הקבורה, כאילו השכול שייך רק לצד אחד.אתם חרפה"
 
על כך הגיב לו גליקמן בעקיצה: "ענק!! האיש שמשדר לצד מפיצי הפייק, הרעל וההסתה הגדולים ביותר לא מתבייש לדבר על התקשורת", סג"ל השיב: "אתה זוכר את הגמד מהיה היה? אז אמנם אתה יותר גבוה ויותר בריא אבל במהות אתם אותו דבר, בוס בוס תרביץ לו...".

גליקמן המשיך: "יותר בריא זו אמירה לא מעליבה ליותר שמן?", על השאלה הזו הגיב לו סג"ל: "אתה לא נראה שמן, אתה נראה בריון. יותר מוצק. בריא כזה. אתה הרי לא שדוף כמו הגמד מהיה והיה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה