ויראלי

משתתפי הישרדות במתקפה על המתמודד: "גזען ומביך, דביל ברמות"

התכתבויות מתוך הקבוצה הסגורה של מתמודדי הישרדות נחשפו. ניר רגב ניסה לצחוק עם קייסי, מה שהתפרש לה כבדיחה גזענית ולא מוצלחת: "הכי גזעני שלך, אתה לא מבין שיצאת דביל?". רגב התפוצץ ונטש את הקבוצה: "יא צבועים איכס סכסכנים! תתקדמו"
מערכת ice |  1
הישרדות (צילום יחצ)
רק לפני פחות משבועיים נגמרה העונה של "הישרדות" ששודרה ברשת 13, בה זכתה אלית מוסאיוף, אך נראה שהרוחות בין המתמודדים, שגם בעונה עצמה היו סוערות במיוחד, מסרבות להירגע.
ב"ישראל היום" חשפו אתמול (רביעי) את ההתכתבות הסגורה תוך קבוצת הווטסאפ של משתתפי העונה של הישרדות, שהגיעה לטונים צורמים ולריב אחד גדול. הכל התחיל למעשה כשניר רגב שלח הודעה שבה כתב בין היתר "ברכות לקיייסי הנשמה". כשהשורדים ובהם קייסי בעצמה התעניינו במה מדובר, רגב צירף תמונה של חיילת מלוכסנת עיניים מתוך ראיון בקשת 12, והוסיף: "כפרה עליה קיבלה דרגת תת אלוף".
קייסי לא אהבה את הקישור, והגיבה לו מייד: "הכי גזעני שלך. אבררררר". בהמשך הוסיפה: "מביך ברמות בעיניי". בשלב זה, רגב ניסה להרגיע את קייסי, אך היא לא נרגעה: "לא הבנתי, אתה לא מבין שיצאת דביל?... אתה כפול מהגיל שלי ואני צריכה ללמד אותך קצת נימוסים ודרך ארץ?".
רגב הגיב בזעם: "יה חבורת צבועים יאללהההה…התכוונתי למשהו אחר וטוב ולקחתם את זה למקום אחר. אבל זה אתם יא צבועים איכס סכסכנים! תתקדמו!!! חג שמח.... תפסיקו לחפש סיבה למסיבה! יאללה שחררו".
שתי דקות אחר כך הוסיף: "יצאתי מפה גם. ביי חג שמח חבורה של קקות צבועים, שחקנים מלשינים וכולם מלכלכלים על כולם יאללההההה!!". חלק מהשורדים ניסו להרגיע את רגב, מה שלא צלח, והוא נטש את הקבוצה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פאקצה עלובה. מי ליהק אותה בכלל?!? (ל"ת)
    יעל 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור