ויראלי

יבגני זרובינסקי: "קומבינה של הקומבינה. מביך לא פחות"

נתניהו מאשים את בנט ולהפך, ויבגני זרובינסקי לא מבין למה אנשים תופסים צד ביניהם. "ההצהרה של נתניהו היתה מביכה אבל להעלות את בנט זה מביך לא פחות"
מערכת ice | 
יבגני זרובינסקי
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים אתמול בערב (שני) מסיבת עיתונאים על רקע המצב הביטחוני, בסיומה גם ענה על שאלות. מיד לאחר הנאום מיהר לתקוף אות רה"מ לשעבר נפתלי בנט שכתב שמדובר ב"נאום אנטי מנהיגותי מביש".
בנט התראיין גם לערוצי הטלוויזיה ובכאן 11 אמר למיכל רבינוביץ' כי בניגוד למה שנתניהו אמר, שהוא ירש מצב ביטחוני רעוע מהממשלה הקודמת, בנט ולפיד ירשו מנתניהו תקופה ביטחונית בוערת בעזה. "לא הכלתי אפילו בלון אחד. לראשונה ילדי עוטף עזה ישנו בשקט", אמר בנט. 
   
אולם גם בנט לא נשאר נקי מביקורת. אושיית הרשת יבגני זרובינסקי תקף את הפוליטיקאי שמכין את עצמו לקאמבק: "ההצהרה של נתניהו היתה מביכה אבל להעלות את בנט לדבר אחריה כאיזו זו איזו דמות לגיטימית שלא גנבה דעת והתיישבה בכיסא ראש הממשלה בזכות קומבינה של הקומבינה בניגוד לכל מה שאמר שנים על גבי שנים - מביך לא פחות".
לפני כן תקף זרובינסקי את נתניהו: "עדיף שלא היה נותן שום הצהרה. מביך".
 
שר התפוצות עמיחי שיקלי, לשעבר במפלגתו של בנט, שיתף ציוץ בו כתוב: "אין מעשה יותר "אנטי מנהיגותי" בעולם מאשר לקחת את הכח שנתנו לך מצביעיך, ולהשתמש בו במרמה ושקר רק בשביל להיות ראש ממשלה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה