ויראלי

השחקנית האהובה בווידוי מצמרר: "עברתי הפלה טבעית מול 2,000 איש בהופעה"

השחקנית האהובה לורה בנאנטי בת ה-43, שזכורה לנו מהסדרות האהובות "סופרגירל" ו"נאשוויל", חשפה בכאב כי היא עלתה להופיע בשבוע שעבר מול 2,000 איש בזמן שהיא עוברת הפלה טבעית
מערכת ice | 
הופעות (צילום unsplash)
השחקנית האהובה לורה בנאנטי בת ה-43, שזכורה לנו מהסדרות האהובות "סופרגירל" ו"נאשוויל", חשפה בכאב עם פוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כי היא עלתה להופיע בשבוע שעבר בזמן שהיא עוברת הפלה טבעית. עוד חשפה כי החליטה לעלות ולהופיע מול 2,000 אנשים בחופשת קרוז שהנושא שלה הוא ברודווי, למרות שזיהתה את הסימפטומים כבר ערב קודם לכן.
"ביום שני, ה-3 באפריל, הופעתי על הבמה מול 2,000 איש כשאני עוברת הפלה טבעית", כתבה השחקנית באינסטגרם. "ידעתי שזה קורה. זה התחיל באיטיות לילה לפני. אם זה היה האובדן הראשון שלנו, או האובדן השני שלנו, לא יכולתי להמשיך אבל לצערי, הכאב והריקנות של הפסקת היריון לא זרים לי. זה מסלול שהלכתי בו כבר, יד ביד עם בן זוגי", המשיכה בנאנטי.
השחקנית האהובה הוסיפה: "הפעם, הלכנו על המסלול הזה יחד עם כמה מהאנשים הכי אדיבים ואוהבים שאי פעם יצא לי לחלוק חלל איתם. תודה לכל מי שהיה בקהל הזה על החסד שהנוכחות שלו אפשרה לי. תודה שהרמתם אותי מהצער בשעה הקדושה הזו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה