ויראלי

הזמרת נסרין קדרי משיקה את הדוקו ריאלטי על חייה

הסדרה "נסרין אגדה" שתעלה ב-HOT בידור מספקת הצצה בלעדית לשנה הכי מטורפת בחייה. מהצעת הנישואים, החתונה הלידה והמורכבות בין האימהות הטריה לקריירה הגדולה
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום ניר פקין)
הערב (ראשון) נערכה הפרמיירה החגיגית של הדוקו ריאליטי ״נסרין אגדה״ של HOT בידור שמתעדת את חייה של הזמרת המצליחה נסרין קדרי ובעלה רום שמיר בסינמה סיטי גלילות.
בין החברים שהגיעו לפרגן היו: זהבה בן, שלומי שבת, אנה זק, אודיה, אושר כהן, רותם כהן, ירדן ויזל, קווין רובין, דרור קונטנטו, רומי גיאור, עמוס לוזון עם בת זוגו אירית רחמים, נורוז, מאור זגורי ורותם חג׳ג׳.
הסדרה שתעלה ב-HOT ב-26.3 בידור מספקת הצצה בלעדית לשנה הכי מטורפת בחייה. מהצעת הנישואים, החתונה הלידה והמורכבות בין האימהות הטריה לקריירה הגדולה.
בפרומו לסדרה ששוחרר אומרת נסרין קדרי: "כתוב תחילה: היא נותנת את הכל בשביל הקריירה שלה", כאשר ברקע נסרין שרה על במה ואומרת: "אני כל כך רוצה את זה. אמא שלי כועסת עליי, אכזבתי אותה לא פעם ולא פעמיים".
בהמשך, נחשפו קטעים מרגשים מהחתונה של קדרי, כשהיא אומרת על בן זוגה לשעבר: "אתה יודע שאני בעבודה אני לא משחקת. הוא לא מבין את העולם שלי". בהמשך אומרת קדרי: "המעמסה הזאת מביאה אותי למקומות שאני לא יכולה עוד לעמוד בזה". בהמשך, קדרי שוכבת על מיטת בית החולים כשברקע נאמר: "נסרין קדרי פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים", כשבשלב זה היא אומרת: "אני אלחם".   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה