ויראלי

אלין כהן: "שובר את הלב, תעודת עניות לחברה שלנו"

אושיית הרשת אלין כהן כואבת את מותו של הילד אלרועי ששם קץ לחייו בפורים ומפנה אצבע מאשימה: "לא יתכן שילד טהור שרק חגג בר מצווה יחיה תחת אלימות מילולית, פיזית, השפלות, חרם ועידוד חבריו להתאבד - בזמן שאף אחד לא עצר זאת"
מערכת ice | 
אלין כהן (צילום אינסטגרם/ אלין כהן)
אשת העסקים ואושיית הרשת אלין כהן משתפת בסטורי שלה באינסטגרם ביקורת קשה כלפי החברה שלנו ומערכת החינוך בעקבות התאבדותו של הנער אלרועי בן שבת מרעננה בפורים האחרון, רק בן 13.
"אני חייבת לדבר אתכם על משהו שפשוט שובר לי את הלב", כתבה אלין כהן, "לא יתכן שילד טהור שרק חגג בר מצווה יחיה תחת אלימות מילולית, פיזית, השפלות, חרם ועידוד חבריו להתאבד - בזמן שאף אחד מההורים, מהילדים, מהמורים ומהמנהלים לא עצרו ומנעו את הסוף הנורא שילד בן 13 שעוד לא התחיל את חייו מתאבד ומסיים כך את חייו.

"לא יתכן שהנושא לא פתח מהדורות חדשות, שהנושא לא קיבל תודעה ותהודה בכל המדינה, שלא דאגו לעצור את כל הלימודים ולדבר על הנושא למעט בתי ספר בודדים. לא יתכן שלא יבצעו תחקיר כדי להפיק לקחים. עבר שבוע מהמקרה המזעזע הזה וכמות האנשים שנחשפו אליו רחוקה מלהיות מספיקה בשביל שלא נשמע על עוד מקרה כזה.
"זו תעודת עניות לחברה שלנו ולמערכת החינוך שלנו. נחצה קו אדום!!! אני אעשה הכל אבל הכל כדי למגר את התופעה המסוכנת וההרסנית הזו של בריונות, אלימות, חרמות ושיימינג.
"כמה כוח יש למילים ולמעשים שלנו, תחשבו כמה הילד הזה סבל שהוא פשוט לא יכל להכיל את זה יותר ולבצע מעשה כזה?! כמה ההורים והמשפחה שלו סובלים עכשיו. תחשבו כמה ילדים סובלים ברגע זה.
"זה הזמן! למרות שמאוחר מידי עבור אלרועי, לעצור הכל ולדבר עם הילדים, לשאול אותם ולברר איתם אם הם או ילדים אחרים עוברים חרם או אלימות. בואו נעשה הכל כולנו כדי למנוע מקרים עתידיים ועצובים כאלה, זה הזמן!!!!
אנו כחברה, ההורים, הילדים ומערכת החינוך לא שמים את נושא הבריונות, הערכים, הכבוד, החמלה, ההדדיות והמהות של האדם הטוב בקדמת הבמה וזה עצוב. כי זו התוצאה בסוף... הילד הטהור הזה אלרועי בן שבת מרעננה שלא יזכה לחיות את חיו. הלוואי והסוף הזה היה נגמר אחרת. פשוט כואב לי", סיכמה כהן בלב שבור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה