ויראלי

סטטיק ואגם בוחבוט בקליפ חדש: מי עומד מאחוריו?

הקליפ החדש לשיר 'טרנטולה' נוצר במסגרת שיתוף פעולה בין אורבניקה לססטיק ואגם שגם משמשים כפרזנטורים של המותג. את הקליפ ביים הבמאי והמפיק רומן בוצ'אצקי מחברת ההפקות, המיתוג והאסטרטגיה לאומנים ROMS. 
מערכת ice | 
סטטיק (צילום פייסבוק)
שבועיים בלבד אחרי שהוציא את אלבום הסולו-בכורה שלו, סטטיק, או לירז, איך שתרצו, פתחאת מכירות הכרטיסים למופע הגדול בהיכל מנורה שיפתח את סיבוב ההופעות הראשון שלו ללא השותף בשנים האחרונות, בן אל תבורי.  והבוקר (שני) הוא גם משיק קליפ לשיר נוסף מהאלבום יחד עם אגם בוחבוט 'טרנטולה.'
זו לא הפעם הראשונה שהשניים משתפים פעולה ואחרי ההצלחות הקודמות של שיתופי הפעולה ביניהם (העיר הגדולה, מנגלים) החיבור היה טבעי ומתבקש. הקליפ החדש נוצר במסגרת שיתוף פעולה בין אורבניקה לססטיק ואגם שגם משמשים כפרזנטורים של המותג. את הקליפ ביים הבמאי והמפיק רומן בוצ'אצקי מחברת ההפקות, המיתוג והאסטרטגיה לאומנים ROMS. 
רק לאחרונה פורסם כי סטטיק בסך הכל ויתר על הכנסה שמוערכת בלמעלה מ-10 מילון שקל. מאז הקיץ, עת הצמד ערך את הופעתו האחרונה יחד, רוסו לא הופיע בשום מקום לבדו למרות רפרטואר השירים הקיים. אולם, הקמפיין בפרטנר בכיכובו עלה וכנראה הכניס לו כמה מיליונים, וזה בתוספת לקמפיין של אורבניקה שכיכב בו עם בן אל ונמצא עדיין באוויר. 
כרטיס מול הבמה באורקסטרה יעלה 279 שקל, כרטיס ביציע התחתון יעלה 219 שקל, וביציע העליון רוב הכרטיסים יעלו 169 שקל, כאשר בשורות הרחוקות שלו כרטיס עולה 139 שקל. 
 
שני שירים מהאלבום הצליחו במיוחד, כנראה בעקבות הכתיבה החשופה שלהם שמגיעה על רקע שתי הפרידות הכואבות שעבר סטטיק בשנה האחרונה. הראשון הוא כמובן שיר הנושא של האלבום "לירז" בו מנהל הראפר דיאלוג קשוח עם האלתר-אגו שלו ומוכיח אותו קשות על השינוי שקרה לו בעקבות ההצלחה. השיר השני הוא "תחנונים" שמתייחס לכאורה לפרידה מאשתו שרית פולק, בו סטטיק עורך חשבון נפש ומצטער על הפרשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה