ויראלי

אביבית בר זוהר חוטפת ביקורת משפילה: "הוא סמרטוט שלך"

אשת העסקים שרק לפני שבוע מחקה כמעט את כל חשבון האינסטגרם שלה, שיתפה בהודעה של גולשת שיצאה נגד מערכת היחסים שלה עם ארוסה ורגע לפני שחסמה אותה דאגה להבהיר לה: "הגבר שלי הוא המלך של הבית"
מערכת ice |  8
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/אביבית בר זוהר)
לאחר שבשבוע שעבר הכריזה אביבית בר זוהר שהחליטה לקחת את המושכות לידיה ולא לאפשר יותר לגולשים לעלוב בה במהלך שהביא למחיקת הפוסטים בחשבון האינסטגרם שלה על ידה כמעט בכללותם, היא שוב משתפת בהתכתבות עם גולשת שלא הפנימה את המסר והחליטה בכל זאת להעליב אותה בעקבות סרטון שהעלתה.
"ככה נראית אשה שקבעה חוקים מראש בתחילת הקשר: אביבית לא מנקה, לא מכבסת, ולא שוטפת כלים. הכל עניין של חינוך", שיתפה אתמול (שני) בר זוהר את 623 אלף עוקביה באינסטגרם בסרטון קצר שהעלתה מדירתה החדשה בו דיברה על מערכת היחסים שלה עם ארוסה קווין. למרות שבר זוהר שידרה שמחה והייתה ניחוחה, גולשת אחת לא התחברה לרוח דבריה ודאגה ליידע אותה בכך בהודעה ששלחה לה.
"אם אכתוב לך בטח תחסמי אותי", חזתה הגולשת מראש את תגובתה של בר זוהר, אך הוסיפה: "אין ברירה", ואז עברה לניתוח מערכת היחסים של בר זוהר וארוסה קווין צרפתי. "או שהוא סמרטוט שלך או שאת נותנת לו כל יום סקס בשביל שכל מה שכתבת יקרה ואז הוא עוד יותר סמרטוט", כתבה. "אני בזוגיות ועושים הכל ביחד. אף אחד לא עבד של השני", סיכמה.

"ממורמרת", כתבה בר זוהר על גבי צילום המסך של ההודעה ששיתפה ואז הוסיפה תגובה זועמת משלה. "לא יפה לקנא מיטל", פנתה ישירות לאותה הגולשת. "הגבר שלי הוא המלך של הבית", ביקשה להבהיר לה ולמאות אלפי גולשיה האחרים. "אני מאחלת לכל גברברי ישראל שהאשה שלהם תתייחס אליהם כמו שאני מתייחסת לקווין", שיתפה. דבר שני קווין גם לא מנקה, לא מכבס, ולא שוטף כלים", ביקשה להבהיר. "יש לנו מנקה". 
"נ.ב אני בהחלט נותנת לו כל יום סקס בהמון אהבה, משיכה ותשוקה", עקצה את הגולשת ולסיום ביקשה להעניק לאותה הגולשת מתנת פרידה: "כן אני חוסמת אותך לילה טוב", סיכמה את הסאגה.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אביבית
    אני 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלגול הראשון של אביבית בבית האח היא סיפרה שאחותה עובדת אצלה מתחזקת לה את הבית ועושה כל מיני שרותים אחרים עבור אביבית כך שזה לא חדש!
    סגור
  • 7.
    רוע
    אליה דר 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו השתגעתם? כבר אין לכם במה להתעסק? מה כואב לכם ולמה על הרוע והשנאה? מאיפה זהבא לכם? איפה אהבת חינם, לפרגן, לאהוב, לתת, מה זה כל השנאה והקנאה ולשחן הרע הזה???? די!!!!! מספיק!!?? רוצים עוד חורבן בית? לא מספיק עבר על עם ישראל??? די!!!!
    סגור
  • 6.
    תת רמה
    אלמונית 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכתבה עצמה מבזה את הערוץ וא הכותב, אפשר לחשוב מי זו אביבית , פשוט היה מכובד יותר אם הגועל הזה לא היה נכתב בכלל , תת רמה
    סגור
  • 5.
    בחורה דוחה, חיה בסרט, רק שכחה שכל סרט בסוף מסתיים (ל"ת)
    שיר 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    כמה רע יכול להיות באנשים?
    סימה 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז היא לא מנקה, מבשלת ומכבסת! אז? היא מעדיפה לבזבז את הזמן שלה ולהכפיל ולשלש את ההון העצמי שלה במקום לעשות דברים שאחרים בתשלום יכולים לעשות.. מה זה קשור לזוגיות שלה? אנשים חיים בתוך תבנית שאישה צריכה לעשות את מטלות הבית. תתעוררו אנחנו בעידן טיפה אחר.
    סגור
  • 3.
    אביבית את אישה מאוסה וגם נמאס ממך כבר את לא מעניינת אף
    דנה 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    8 1
    תרדי למחתרת
    סגור
  • 2.
    בר זוהר
    אנאבלי 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את מי היא מעניינת.
    סגור
  • 1.
    אביבית בר זוהר
    אהוד לוי 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האמת..לא ברור למה מפרסמים כל יום כתבות על אליעזר,שדה אילנית לוי אביבית וליהי גרינר..זה ממש לא מעניין..כנראה שהם משלמים לכם כסף. מה הם החבורה בזו תרמו לנו העם ........ נכון. אני מאחל להם יד על הלב אודר בריאות זוגיות מוצלחת . אבל למה אותי מעניין כל דבר שקורה להם בחיים. בוא נפרסם כל העם..כל פעולה שלנו. קמנו,נישקנו את ילדנו והסתרנו להם את הפנים בסלפי..הלכנו לעבוד. חזרנו..הלכנו לחמתי. חאלאס. נכון משעמם
    סגור